שנת תשע"ו יצאה לדרך



עלייה בחינוך הציוני, 3,500 טאבלטים לתלמידים, כ-112 מיליון ש"ח לשיפוץ בתי הספר, 280 כיתות חדשות לכל הגילאים ובכל המגזרים, 3 חטיבות צעירות חדשות - וירושלים אחת

ראש העיר ירושלים ומחזיק תיק החינוך, ניר ברקת, פתח היום (ג') את שנת הלימודים תשע"ו וסייר במוסדות החינוך בעיר, במסגרתם חנך גנים ובתי ספר חדשים שהוקמו; "גן חב"ד" מהחינוך הממלכתי-דתי בהולילנד ובית ספר יסודי בבית צפאפא. בנוסף פתח ראש העיר את היום המרגש עם תלמידי כיתה א' בבית ספר יסודי "אריאל" בגילה המשלב תלמידים חילונים ודתיים.

במהלך הביקור במוסדות החינוך ברך ראש העיר את התלמידים, המורים והמנהלים בברכת שנת לימודים פורייה, שנה של חברות, למידה וצמיחה.  ראש העיר ברקת ציין "זה היום הכי מרגש בשנה עבורי, השנה פתחנו 280 כיתות חדשות לכל הגילאים בכל המגזרים בירושלים. מאוד מרגש להיכנס לביה"ס היום ולראות את תלמידי כיתה א׳. יש לנו זכות גדולה לחיות וללמוד בעיר ירושלים ואני מאחל שנת שלום, בשורות טובות והצלחה בלימודים."

ברקת הוסיף כי "30% מתושבי ירושלים הם התלמידים, אבל הם 100% מהעתיד של העיר ולכן עיריית ירושלים פועלת כל העת לצמצם את הפערים בכיתות הלימוד, להוסיף תכניות לימודיות ותכנים ערכיים".

יחד עם ראש העיר, סיירו במוסדות החינוך בעיר גם סגן ראש העיר והמשנה לתיק החינוך הרב אהרון ליבוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק המינהלים הקהילתיים מאיר תורג'מן, חברת הכנסת ד"ר נורית קורן וראש מינהל חינוך בירושלים משה (קינלי) טור פז.  במסגרת הביקור, ראש העיר הצטרף לטקס הפרחת בלוני המשאלות המסורתי של תלמידי ביה"ס אריאל ולאחר מכן חנך את ביה"ס היסודי החדש בבית צפאפא ובו 24 כיתות וכ-700 תלמידים.

בהמשך למגמה בשבע השנים האחרונות, מאז כניסתו של ראש העיר ברקת לתפקיד, נמשכת העלייה במספר התלמידים במגזר הציוני בירושלים גם בשנת הלימודים תשע"ו, זאת לאחר למעלה מעשור של ירידה. זאת ועוד, בשנת הלימודים הקרובה נרשמה עלייה של למעלה מ- 1,300 תלמידים בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים במערכת החינוך הציונית (מ"מ וממ"ד) בבירה, לצד צמיחה המתקיימת גם במגזר החרדי ובמגזר הערבי.

תמונות באדיבות: ג'קי לוי ודוברות עיריית ירושלים 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה