המשנה ליועץ המשפטי לממשלה אישרה את מינוי זאב רוטשטיין למנכ"ל הדסה



המשנה ליועמ"ש לממשלה, דינה זילבר, אישרה את מינויו של פרופ' זאב רוטשטיין, כיום מנהל בית החולים שיבא, לתפקיד מנהל בית החולים הדסה

במכתב ששיגרה המשנה ליועמ"ש, דינה זילבר, למנכ"לי משרדי הבריאות והאוצר, היא שבה ומציינת כי "ההחלטה בדבר מינויו של פרופ' רוטשטיין לתפקיד האמור אינה חפה מקשיים והיא כרוכה בסיכון במידה ותעמוד למבחן משפטי", אך קובעת כי היא סומכת את ידיה על החלטת המנכ"לים אשר פירטו באחרונה במכתב מדוע לדעתם רוטשטיין הוא המינוי המתאים.

כזכור המינוי של פרופסור רוטשטיין נעצר בגלל תובענה משמעתית שהוגשה נגד רוטשטיין על ידי נציבות שירות המדינה. כעת הודיעה המשנה ליועץ המשפטי כי היא מקבלת את עמדתם של משרד הבריאות והאוצר בעדו. 

בהנחה ולא יהיו עתירות לבג"ץ נגד המינוי יצטרך דירקטוריון בית החולים הדסה לאשר את המינוי סופית.  

 יו"ר מועצת עובדי בית החולים הדסה, אמנון ברוכיאן: "מינוי מנכ"ל חדש וקבוע לבית החולים הינו צעד בעל חשיבות עליונה והשלכה על כלל תפקודו העתידי של ביה"ח הדסה. אנו מברכים את המנכ"ל הנכנס, פרופ' רוטשטיין, ומאמינים כי יעמוד למול האתגרים ויאפשר את המשך שיתוף הפעולה בין העובדים וההנהלה, תוך שמירה על זכויות העובדים ומתוך דאגה אמיתית לבית שלנו, בית החולים הדסה. אנו תקווה כי המנכ"ל החדש יפעל ליישום תכנית ההבראה באופן מיידי, יביא עימו שינוי תפיסתי ורוח חדשה ויאפשר הן את המשך פעילותו התקינה של ביה"ח והן את חזרתו למוסד רפואי מוביל בתחום הרפואה בארץ ובעולם.



תמונה: flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה