עץ המוצצים הראשון שלי



60 ילדי ירושלים חנכו יחד עם ראש העיר, ניר ברקת את עץ המוצצים הראשון בעיר. הילדים שהגיעו למקום נפרדו מהחפץ האהב עליהם, המוצץ

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת,  חנך אמש יחד  עם כ-60  ילדי ירושלים את עץ המוצצים הראשון בעיר. עץ המוצצים, עליו תולים הילדים את המוצץ שלהם, נועד לסייע  בתהליך הגמילה מהמוצץ ולאפשר לילד חוויה של פרידה מחפץ אהוב והצטרפות לקהילת הילדים ה"בוגרים" בשכונה. ברקת סייע  לילדים בתליית שרשראות המוצצים על העץ  שיועד למטרה זו ברחבת הכניסה לטיפת חלב ברח' אלעזר הגדול 4 בשכונת גוננים. 

במסגרת ההפנינג שנערך במקום הכינו הילדים שרשראות למוצצים ונהנו מהסיפור "נעמה והמוצץ" שכתב שלמה אבס והוקרא ע"י ראש העיר ואחות טיפת חלב יהודית שגב.

כאות הוקרה על סיועו של ראש העיר בהליך הגמילה, העניקו לו הזאטוטים גביע מעוטר במוצצים וחרוזים. ראש העיר אמר לילדים כי "חשוב לנו להשקיע לא רק במבוגרים בירושלים, אלא גם בכם הילדים הקטנים ובמטרה כל כך חשובה שמראה שאתם גדלים והופכים כבר לילדים גדולים".

חנן רובין, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הצעירים, המשפחות והסטודנטים: "על אף שאני אבא לילדים עם מוצצים, אני מודה שגם אני הופתעתי כשהתושבים באו אלי עם הרעיון לראשונה, אבל היופי בפרויקט היה שהוא יוזמה פשוטה שעלתה כרצון של התושבים וקיבלה את כל התמיכה העירונית. היא משלבת אלמנט קהילתי וסביבתי, ואני מקווה שדרך שיתוף הפעולה הזו רק תימשך. אנחנו פה כדי לענות על רצון התושבים."

תמונה: הדר לוי, באדיבות העירייה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה