הפרות סדר בעיסוויה: נסגר הכביש היוצא מהשכונה לכיוון מעלה אדומים



בשל הפרות סדר של צעירים תושבי עיסוויה הכוללות ידויי אבנים, השלכת בקבוקי תבערה ודרדור צמיגים בוערים לעבר ציר מעלה אדומים, נסגר הכביש היוצא מהשכונה לכיוון ציר מעלה אדומים למען שמירה על בטחון האזרחים הנעים על הציר

 שוטרי מחוז ירושלים, מג״ב ירושלים וכוחות תגבור פועלים בתוככי שכונת עיסוויה אל מול הפורעים ובמטרה למנוע הגעתם לצירים הסמוכים לשכונה ומניעת פגיעה בחפים מפשע הנעים בצירים אלו. אתמול כאמור נפגע קל במהלך הפעילות המבצעית בעיסוויה לוחם תגבור, משברי בקבוק תבערה.

בנוסף לפעילות המבצעית החשובה, פועלת משטרת ירושלים בהיבט החקירתי והמודיעיני ועוצרת פורעי חוק תושבי המקום שהפרו את הסדר באירועים שונים וסיכנו חיי אזרחים ואנשי כוחות ביטחון.

בחודש האחרון נעצרו ע״י מרחב קדם והמפלג לתפקידים מיוחדים בימ״ר י-ם  16 חשודים בהפרות סדר בעיסוויה, מהם 11 קטינים. בתום פעילות חקירתית ומודיעינית של המפלג לתפקידים מיוחדים בימ״ר ירושלים, נעצרו -11 קטינים בגילאי 15-16 וכנגד 8 מהם הוגשו כתבי אישום.

בנוסף, בהקשר לשני אירועי סדר נוספים בעיסוויה, עצרו חוקרי המפלג לתפקידים מיוחדים בסוף יולי, 20 צעירים תושבי השכונה מהם 10 קטינים והוגשו 15 כתבי אישום כנגדם (מהם 5 כנגד קטינים).

מהמשטרה נמסר כי משטרת ירושלים תמשיך בפעילותה המבצעית, החקירתית והמודיעינית ותניח ידה על כל פורע חוק, בזמן ההתפרעות ׳על חם׳ או לאחריה. ידע כל פורע חוק כי המשטרה תמצה עימו את מלוא הדין.  
עם זאת קוראת המשטרה להנהגה המקומית, להורים ולבוגרים בשכונה לגלות אחריות ובגרות ולמנוע את הפרות הסדר והשתתפות הקטינים באירועי סדר המסכנים את עצמם וחפים מפשע נוספים.

בתוך כך, יידוי אבנים לעבר צוות מג"ב בחלקת גור בבית העלמין בהר הזיתים. בפעילות  מהירה של הכוח נעצר מיידה אבנים פלסטיני קטין כבן 15. החשוד הועבר לחקירה במרחב קדם.

תמונה: flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה