מכללת אורט ירושלים: טקס חלוקת דיפלומות



מכללת אורט ירושלים הממוקמת ברחוב הנביאים במרכז העיר, קיימה ביום רביעי האחרון את טקס הענקת הדיפלומות השנתי לבוגרים ולבוגרות במתחם הסינמטק בירושלים

בטקס הענקת הדיפלומות שיועד לבוגרים ובוגרות שסיימו את לימודיהם בשנת הלימודים תשע"ה נרשם שיא של בוגרים ובוגרות שסיימו את לימודיהם במקצועות השונים.

את שני האולמות בסינמטק ירושלים מילאו סטודנטים בעבר ובהווה, הורים ובני משפחה רבים שהגיעו לכבד את הבוגרות והבוגרים החדשים שסיימו את לימודיהם במכללת אורט ירושלים.

את האירוע החגיגי כיבדו בנוכחותם מאיר תורג'מן, סגן ראש עיריית ירושלים, מר שולי אייל, מנהל האגף להכשרה במשרד הכלכלה ומר איתי גולדפרב, סמנכ"ל וראש מינהל המכללות של רשת אורט הארצית.

את הערב, פתחה מנהלת מכללת אורט ירושלים רות ברקוביץ שברכה את הבוגרים על סיום לימודיהם ולאחריה נשאו דברים,איתי גולדפרב, מאיר תורג'מן ומר שולי אייל במהלך דבריו אמר תורג'מן כי עיריית ירושלים שמכללתאורט ירושליםמהווה גורם מרכזי וחשוב בעיר ללימודי הנדסאים ובוגריה מועסקים במיטב החברות והמפעלים בעיר.

הענקת הדיפלומות התבצעה בתום הטקס המרכזי והחלק האומנותי,על ידי ראשי החוגים של המכללה במחלקות השונות:אדריכלות ועיצוב פנים,  הנדסת בניין, אלקטרוניקה, מכטרוניקה ,תעשייה וניהול, עיצוב מדיה, אדריכלותנוף וחשמל.

במהלך הטקס הוענקה מלגת מצטיין מנכ"ל על סך 3,000 ש"ח לפרנסיס מוטי ממגמת מכטרוניקה.

רות ברקוביץ, מנהלת מכללת אורט ירושלים: "מספר הרב של הבוגרים והבוגרות השנה במכללתאורט ירושלים מדבר בעד עצמו.אנו גאים להיות מוסד המכשיר כל כך הרבה הנדסאים מצוינים המצוידים בידע עדכני ומתקדם לשוק העבודה המשווע להנדסאים בתחומים בהם אנו מתמחים המכללה ממשיכה ללוות את בוגריה גם בהתפתחותם המקצועית".


תמונה: באדיבות יח"צ 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה