עובדים זרים חוסמים את הגישה לעבודות רכבת ישראל



כ-30 עובדי קבלן זרים הלוקחים חלק בעבודות הקמת מסילת רכבת ישראל מירושלים לתל אביב מקיימים כעת הפגנה ומשבשים את העבודות באזור פיר הכניסה בסמוך לכניסה לירושלים. ההפגנה מתקיימת על רקע סכסוכים בין חברות קבלניות משנה של רכבת ישראל

בשעה זו (09:45) חוסמים עשרות עובדים זרים את הכניסה לעבודות רכבת ישראל בכניסה בירושלים. "אנו פונים לרכבת ישראל כמי שנושאת באחריות לכלל העובדים העוסקים בהנחת מסילת הרכבת בקו ירושלים תל אביב", אומר אילן שנקר, אחראי תחום עובדים זרים בהסתדרות הלאומית. "לא יתכן שבחצר האחורית של רכבת ישראל ישרור מצב אבסורדי על פיו הרכבת נהנית משירותיהם של עובדים זרים רבים, אך למעשה אינה נושאת באחריות לזכויותיהם – מצב זה ייפסק היום שכן אם לא, יוחמרו העיצומים ועבודות רכבת ישראל בין ירושלים לתל אביב יספגו שיבושים קשים", מוסיף אילן.

אמש שלחה ההסתדרות הלאומית פניה בהולה לרכבת ישראל ובו דרישה לתשלום מיידי לעשרות העובדים שכן אם לא צפויים שיבושים קשים בעבודות הרכבת באזור זה. כאמור, ההפגנה מתקיימת על רקע סכסוכים בין חברות קבלניות משנה של רכבת ישראל אשר פוגעות בסופו של דבר בעובדים ומונעת תשלום עבור עבודתם בחודש יולי – סה"כ כ 250,000 ₪.

ההפגנה מתקיימת כעת בפורטל מנהרות ליפתא בכניסה לירושלים.

 תמונות: באדיבות יח"צ 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה