פצוע הדקירה בכביש 443: "אף אחד מעובדי התחנה לא עזר לי"



יהודה בן מויאל שנפצע אתמול בפיגוע הדקירה בכביש 443 ליד בית חורון סיפר היום (ב') בבית החולים שערי צדק את הרגע של הדקירה ואמר "אף אחד מעובדי התחנה לא עזר לי, כולם הסתכלו ולא עשו כלום"

אתמול (א') בסביבות השעה 20:00 בערב מחבל הגיע לתחנת  בדלק דור אלון שבכביש 443, סמוך לבית חורון ודקר את יהודה בן 26 שנפצע באורח קל עד בינוני ופונה לבית החולים שערי צדק. כוח צה"ל שהיה במקום פתח באש לעבר החשוד, וחיסל אותו. בתיעוד שנחשף מאוחר יותר נראה המחבל רגעים לפני חיסולו, כשהוא מאיים לדקור אזרח נוסף. בסרטון שאותו צילם האזרח נראה המחבל כשהוא מנופף בסכין לעבר האזרח, שנעל את עצמו במכוניתו, ומאיים לדקור גם אותו.

יהודה בן מויאל שנפצע אתמול בדקירה סיפר היום (ב') בבית החולים שערי צדק שהמחבל הפתיע אותו כשהוא בא למלא אוויר בגלגל, ודקר אותו בכתף הימנית "צעקתי הצילו ורצתי לכיוון האוטו שבו חבר שלי היה. נפלתי פעם אחת קמתי, ושוב נפלתי עד שהגעתי לרכב. חבר שהיה איתי באוטו בכלל לא שם לב לסיטואציה. רק כשהגעתי לרכב הוא שם לב פתאום ויצא מהאוטו לראות מה קרה. צעקתי הצילו הצילו, תעזרו לי והבנתי באותו רגע שזה פיגוע. כל העובדים בתחנה רק הסתכלו ולא עשו דבר". אחרי שהגיע לאוטו נסע יהודה למחסום עופר, כשחברו חסם את הדם מהכתף, שם פונה לבית החולים על ידי מד"א.


צילום: יוני ריקנר 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה