אספנות כפייתית: 5 טון של אשפה פונו מחצר בניין



פקחי ועובדי עיריית ירושלים פינו במהלך שבוע שעבר כ- 5 טון אשפה וגרוטאות מחצר בית משותף בעיר עליה השתלט אחד הדיירים והפך אותה למחסן גרוטאות

הפעילות העירונית כללה גם אכיפה כנגד בניה בלתי חוקית שהדייר החל לבנות בחצר המשותפת דבר שהביא לפגיעה קשה באיכות החיים של דיירי הבניין והשתלטות על שטח משתוף ללא אישור.

הפעילות התבצעה זאת בשל ניסיונות של האגף לפיקוח על הבניה למנוע מהדייר להשתלט על החצר המשותפת ולאחר שכל פעולות האכיפה לרבות רישום ברירות קנס וניסיונות חוזרים ונשנים לבקש מהדייר לפנות את כל הגרוטאות ולהרוס את הבניה הבלתי חוקית ולהחזיר את השטח לקדמותו לא נענו.

בלית ברירה נאלצה העירייה להתערב ולפנות מהחצר כ-5 טון אשפה גרוטאות ומתכות שונות באמצעות מכולת אשפה ומנוף. המבצע עבר ללא כל התנגדות מצד הדייר והוא שיתף פעולה עם הצוותים שעבדו בחצר.

במהלך מבצע הפינוי נצפו גם חפירות שנועדנו לבניה בלתי חוקית, סככות שהוקמו, מבנים מבנייה קלה, מחסנים, תוספות בניה וגם בריכה. לאור זאת הדייר התחייב לפנות את כל המבנים תוך שבוע, ובמידה שהפירוק והפינוי לא יבוצע בתוך פרק הזמן שניתן לו הוא יבוצע ע"י העירייה עד לפינוי מלא של המקום . במבצע הניקיון השתתפו אגפי העירייה השונים הפיקוח העירוני, הפיקוח על הבניה ואגף התברואה בניהול מנהל מחלקת הרובעים, עוזי בונדק.

העירייה תמשיך לעקוב אחר הנעשה בחצר ומניעת פעולות הנוגדות את החוק.
 
תמונות: לפני ואחרי, קרדיט: עוזי בונדק


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה