ישי שליסל יעבור בדיקה פסיכאטרית



השופטת ענת זינגר, שופטת בימ"ש השלום בעיר הורתה על עריכת בדיקה פסיכיאטרית לישי שליסל החשוד ברצח שירה בנקי ז"ל במצעד הגאווה

חשוד בביצוע פשע השנאה יעבור בדיקה נפשית: בית משפט השלום בירושלים הורה היום (ד') לערוך לבקשת המשטרה בדיקה פסיכיאטרית לישי שליסל החשוד ברצח הנערה שירה בנקי ז"ל במצעד הגאווה בעיר בשבוע שעבר. מטרת הבדיקה תהיה לקבוע אם שליסל, כשיר לעמוד לדין ואם היה אחראי למעשיו בעת שדקר את משתתפי המצעד.

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, הודיע היום  כי בתום התייעצות עם ממלא מקום המפכ"ל, ניצב בנצי סאו, החליט שסגן ניצב אנה מרדכי, פקודתו של מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה אדרי, לא תהיה חלק מהוועדה שהוקמה לבחינת הכשלים שהובילו לרצח הנערה שירה בנקי במצעד הגאווה בירושלים. היום תחל בדיקת קצינים במחזו שהיו אמונים על המצעד בתחום המודיעין. 

הוועדה, בראשות ניצב בדימוס ישראל יצחק, מצויה בשלב איסוף החומרים והעדויות וטרם גיבשה מסקנות כלשהן. מטרת הצוות היא בדיקת הרקע והנסיבות אשר הביאו לתקיפת משתתפים בצעדה, את היערכות המשטרה קודם לאירוע ואת טיפולה באירוע. ועדת הבדיקה תביא בפני מ"מ המפכ"ל, ניצב בנצי סאו, עד לתאריך 16.8.15 את מסקנותיה ולקחיה ותמליץ על צעדים מערכתיים אשר יש בהם כדי למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד.

 

תמונה: flash 90 / יונתן סינדל

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה