נמצאה גופת המטייל הישראלי בגיאורגיה



דור כהן, בן 23, מירושלים נעדר מיום רביעי בגיאורגיה. היום (א') בצער רב אותרה גופתו

גופתו של דור כהן,  בן 23 מירושלים, נמצאה  היום (א') בתום חיפושים אחריו בגיאורגיה לאחר שעקבותיו אבדו במהלך טרק בהרי המדינה. דור כהן, תושב ירושלים, נעדר מיום רביעי האחרון באזור מסטיה בצפון גאורגיה, לאחר שיצא לטרק עם חבריו. מבית חב"ד בטיבליסטי נמסר כי מדובר באזור שמלא בתרמילאים ישראלים.

חיפושים נרחבים התבצעו באזור. צוות חילוץ הכולל את אחיו של דור כבר נמצאים באזור משבת בבוקר. 
לבקשת המשפחה: יחידת חילוץ מגילות ים המלח התארגנה לחיפושים אחריו, הפעילות מתבצעת בתיאום מול משרד החוץ וחברת הביטוח.  

 

אביו של דור סיפר מוקדם יותר הבוקר לאתר 'ירושלים נט': "כי ברביעי בצהריים דור נפגש עם החבר שלו ויצאו לטיול, הם הגיעו לאוזר סבוך החליטו להתפצל. דור לא הגיע למקום שקבעו מראש, החבר המתין לדור כשעתיים-שלוש, ומשראה שהוא לא מגיע - המשיך ברגל עוד כ-10 קילומטר עד לכפר זחו, תוך שהוא ישן בלילה בשטח. בחמישי בבוקר הגיע לכפר ומיד התקשר לקונסול ישראל בטיביליסי. בעקבות פניית הקונסול הוזעק כוח שיטור מקומי למקום. החבר הישראלי הצטרף אל הכוח והראה לו את הנקודה שבה היו אמורים השנים להיפגש. כוח השיטור ביצע חיפושים במקום אך לא איתר את דור.

הוסיף האב, כי ככל שהזמן עובר, הגיאורגים מפעילים כוחות משלהם. השגריר הגיאורגי בישראל מעורב בכל מה שקורה. כמובן שגם משרד החוץ. אף אחד לא יודע להגיד מה מצבו. מחד אנחנו מגלים אןפטימיות כי האזור שנסרק לא גילה דבר, מצד שני ככל שהזמן עובר הוא יכול היה להגיע למקום ממנו היה יוצר קשר".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה