דניאל מעוז מוכן להודות ברצח הוריו



דניאל מעוז, שהואשם ברצח הוריו, הציע לפרקליטות כי יודה ברצח הכפול בתמורה להקלות בעונשו, כך פורסם אתמול (ב') לראשונה בחדשות ערוץ 2

לפי ההסדר היה מוכן דניאל מעוז להודות לראשונה ברצח הוריו ולהותיר את מאסר העולם הכפול שנגזר עליו, אך דרש להפחית את חמש שנות המאסר במצטבר שנגזרו עליו על השמדת ראיה וכן לבטל את העונש שייגזר עליו בכתב האישום הנוסף, שהוגש נגדו בבית משפט השלום על בידוי ראיות. פרקליט המדינה שי ניצן השיב בשלילה להצעה. 

כזכור, בשנת 2013 הורשע דניאל מעוז ברצח שני הוריו, נח ונורית ז"ל, בדקירות סכין בביתם בשכונת רמות שבעיר. 

הרצח המזעזע אירע במוצאי שבת, בלילה שבין 13 ל-14 באוגוסט. נורית ונח, הורים לארבעה, נחשבו לזוג מבוסס ומוערך, עם מעגל חברים רחב ותחביבים רבים. אף אחד לא הבין מי רצה לרצוח אותם בצורה אכזרית כזאת.

במוצאי שבת, 13.8.11, בשעת לילה מאוחרת, בעודם שוהים בביתם בירושלים ומתכוננים לשינה, נגדעו חייהם של נורית ונח מעוז ז"ל, בעשרות דקירות סכין. בני הזוג מעוז נמצאו מוטלים על רצפת הסלון בבית בו חיו שנים רבות עם ארבעת ילדיהם, כשגופותיהם שותתות דם, ובידיהם פצעי הגנה רבים, אות למאבקם העיקש, עד נשימתם האחרונה, במי שביקש לרצוח אותם - בנם דניאל.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו, לאחר הרצח שלף דניאל מעוז את הסכין מגופת אביו המנוח והחל לתכנן בשיטתיות מצמררת כיצד להעלים ראיות שונות - החל מהבגדים אותם לבש במהלך שהותו בדירה, דרך הסכין ששימשה לביצוע הרצח, ועד הראיות הפורנזיות הרבות בדירה, לרבות טיפות דם ותאי עור, שמעוז חשש כי עלולים לקשור אותו לזירה.

תמונה: flash 90/ אמיל סלמן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה