לראשונה בחברת החשמל: מונתה אישה לתפקיד מפקחת בטיחות



חברת החשמל ממשיכה להרחיב את הייצוג הנשי במקצועות הנתפסים כגבריים, ולאחרונה מונתה אישה לתפקיד מפקחת בטיחות במחוז ירושלים – מורן טביב

בשנים האחרונות חברת החשמל פתחה קורסים ייעודיים להכשרת נשים לעבודה כחשמלאיות, נקלטו והוכשרו נשים לעבודה כמכונאיות, נפתח קורס ייעודי לנשים לעבודות רשת וממשיכה מדיניות החברה להעדפה מתקנת לנשים בקליטה ובקידום עובדים בכל המקצועות.

לאחרונה מונתה מורן טביב לתפקיד מפקחת במחוז ירושלים, במסגרת תפקידה כמפקחת בטיחות במחוז ירושלים, תבצע פיקוחי בטיחות, הדרכות עובדים, ייזום ויישום נהלים וכיו"ב.

בהמשך, היא צפויה לעבור הכשרה של כשנה וחצי הכוללת עבודות שטח, קורס טיפוס תרנים וקורס ממונה בטיחות, בסופה תוסמך על-ידי המוסד לבטיחות וגיהות בעבודה כממונת בטיחות. למורן טביב תואר הנדסת תעשייה וניהול, תעודת טכנאית חשמל מוסמכת ובימים אלה נמצאת במסגרת לימודים להשלמה להנדסאי חשמל.

עמית אוברקוביץ , סמנכ"ל משאבי אנוש: "מינוי זה הינו עוד אבן דרך ביישום מדיניות להרחבת מינוין ושילוב נשים במקצועות שעד לא מזמן נתפסו כגבריים. התהליך מצריך , במקביל לקליטה , שינוי בדפוסי התנהלות  ותרבות ארגונית ועד שינוי פיזי של מתקנים לצורך שילוב מוצלח.   

איציק עבודי, מנהל מחוז ירושלים: "מורן נמצאה כמתאימה והראויה ביותר לביצוע התפקיד מבין כל המועמדים שנגשו למכרז. אני מברך את מורן על המינוי המאתגר, מאחל לה הצלחה רבה בתפקיד, וסמוך ובטוח שהיא תבצע אותו על הצד הטוב ביותר".  

אייזיג ויגלר, מנהל אגף ארגון, איכות ובטיחות: "בטיחות וחיי אדם הינם ערך עליון בחברת החשמל ומועסקים בה כ-40 ממוני בטיחות ותפקידם לוודא כי עובדי חברת החשמל עובדים בהתאם לנהלי הבטיחות, ליזום נהלי בטיחות ולאכוף אותם. עבודת ממוני הבטיחות הינה בסביבה גברית, היא כוללת פיקוח והדרכה של קבוצות של עובדי שטח ומדובר בתפקיד מאתגר וחשוב. אני מאחל לה בהצלחה ".

תמונה: באדיבות דוברות חברת חשמל  

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה