פורום מנהלי השירות הארצי של משרד הבריאות התקיים השבוע במרכז הרפואי שערי צדק



מנהלי השירות של מוסדות בריאות מכל הארץ התכנסו השבוע במרכז הרפואי שערי צדק לפורום מיוחד לקידום חוויית המטופל במערכות הציבוריות, כחלק מתכנית לשיפור חווית המטופל במערכות הבריאות ברחבי הארץ מטעם משרד הבריאות

אחת לחודשיים מתקיים פורום מנהלי השירות, אליו מגיעים נציגים מארגונים רפואיים מכל הארץ ביניהם המרכזים הרפואיים- איכילוב, אסף הרופא, הדסה עין כרם, שיבא, ברזילי, מעייני הישועה, הילל יפה, העמק, פוריה, בני ציון, איטלקי (חיפה) ואסותא. בכנס שהתקיים בשערי צדק בשבוע שעבר הוצגו הפיתוחים שנעשו בשנים האחרונות למען שיפור השירות למטופל בשערי צדק ובהם שיפור המערך הניתוחי שהוביל לקיצור זמן ההמתנה לטרום ניתוח ושיפור מערך הטראומה כאקט מציל חיים.

בכנס הרצו פרופ' יונתן הלוי, מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, על חשיבות המטופל והשירות עבורו במרכז הרפואי שערי צדק, ד"ר עופר מרין, סמנכ"ל רפואה בשערי צדק, על חווית המטופל בחדרי הניתוח ובטרום ניתוח, גב' שרה גולדברג, סגנית מנהלת שירותי הסיעוד, על שיפור חווית המטופל במערך הטראומה וגב' רות רלבג, סמנכ"לית כספים בשערי צדק, על כלכלת הבריאות בשערי צדק.

מנהלת אגף השירות במשרד הבריאות, איילת גרינבאום אריזון, שיבחה את המרכז הרפואי שערי צדק והציגה אותו כדוגמא למרכז רפואי שבו מתנהלת פעילות יעילה וחיובית לטובת מטופליו.

שרה נועם, מנהלת אגף שירות מינהלה לחולה בשערי צדק, נציגת המרכז הרפואי שערי צדק בפורום מנהלי השירות של משרד הבריאות מסבירה, "בכנס האחרון החלטנו להתמקד במהפכה שעבר בית החולים בהיבט הטכנולוגי והשירותי כאחד. לצד פיתוחים אלו אנו עומלים באופן רציף על תכניות לשיפור יחסי מטפל מטופל, כגון סדנת תקשורת רב לשונית לצוות העובדים אחת לכמה חודשים. 113 שנים של יחס אישי יחד עם הקדמה הרפואית מביא לפיתוחו של בית החולים בשנים האחרונות אל קדמת הרפואה בארץ".

תמונה: באדיבות שערי צדק 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה