מלאכי רוזנפלד שנפצע אמש בפיגוע הירי מת מפצעיו



ארבעה בני אדם נפצעו אמש (ב') בפיגוע ירי בכביש אלון בכיוון ההתנחלות שבות רחל שבבנימין, הערב (ג') מת מפצעיו, מלאכי משה רוזנפלד, בבית החולים שערי צדק

הלילה (ב') סמוך לשעה 23:00, התקבלו קריאות במוקד מד"א מרחב ירושלים על פצועים מירי בציר אלון, סמוך לישוב שבות רחל. 

חובשים ופאראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ל-4 פצועים בשנות העשרים לחייהם מתוכם 1 במצב קשה מחוסר הכרה עם פצעי ירי בפלג גופו התחתון ו-3 במצב בינוני ובהכרה עם פצעי ירי בגפיים. לאחר שייצבו את מצבם בשטח, צוותי מד"א פינו לבית החולים שערי צדק פצוע במצב קשה ובנוסף פצוע באורח בינוני, ולבית החולים הדסה עין כרם שני פצועים במצב בינוני.

הצבא פתח בסריקות אחר הרכב ממנו נפתחה האש.


פרמדיק מד"א אילן קליין שהגיע למקום הפיגוע סיפר כי "ראינו רכב פרטי עם סימני פגיעות של ירי. בסמוך לרכב שכב צעיר כבן 27 שהיה מחוסר הכרה וסבל מפצעי ירי בפלג גופו התחתון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופיננו אותו תוך כדי טיפול רפואי לבית החולים שערי צדק, כשהוא במצב קשה ומונשם".

תמונה: flash 90/ יונתן סינדלר  
 
חובש רפואת חירום במד"א, איצק אמאיר שהגיע לזירה סיפר: "על הכביש שכב צעיר כבן 25 כשהוא בהכרה וסובל מפצעי ירי בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים שערי צדק במצב בינוני. בנוסף הענקנו טיפול לשני צעירים נוספים בשנות העשרים שהיו גם הם בהכרה מלאה וסבלו מפצעי ירי בגפיים ופינינו אותם באמבולנסים נוספים של מד"א שהגיעו למקום לבית החולים הדסה עין-כרם במצב בינוני ".
 

תמונה: יוני ריקנר

אחד הפצועים, יאיר הופר, תושב כוכב השחר, שמאושפז בבית החולים שערי צדק, סיפר היום (ג') את מה שקרה ואמר "הרכב של המחבלים נסע לידינו לאט. ירו בנו לא מעט כדורים ואז הוא המשיך עוד קצת. לדעתי, הם התלבטו אם לצאת מהרכב. זחלתי דרך החלון החוצה". יאיר הוסיף גם שהוא מבקש מהממשלה ומערכת הביטחון לטפל במה שקורה, על מנת שאנשים יוכלו לחיות בביטחון.  

הערב (ג') מת מפצעיו מלאכי רוזנפלד, ב-2002 נהרג אחיו הטייס בטיול בנחל צאלים. המשפחה ביקשה למסור שהיא קוראת לאיחוד של כל עם ישראל לעם אחד. 

 
כזכור, אתמול (ב') בשעות הבוקר חיילת נדקרה הבוקר בפלג גופה העליון בסמוך למעבר קבר רחל, פלסטינית, תושבת שטחים כבת 20, שהגיעה למקום שלפה סכין ודקרה את החיילת בצווארה. שוטרי ולוחמי משמר הגבול במעבר יחד עם המאבטחים השתלטו על המחבלת ועצרו אותה. בחיפוש בתיקה נתפסו 2 סכינים נוספים. במהלך חקירת המחבלת הודתה כי התכוונה לרצוח חייל וניצלה את ההזדמנות במחסום לממש כוונה זו. מבצעת הפיגוע היא מיסון מוסא, בת 20, תושבת בית לחם, אינה מוכרת לכוחות הביטחון וללא מעצרים קודמים. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה