לא משתמטים מתשלום ברכבת הקלה



סיטיפס יצאה בשלב נוסף בקמפיין לאכיפה מוגברת ולמניעת השתמטות מתשלום ברכבת הקלה, קמפיין ההסברה נועד לרענן את כללי התיקוף לנוסעים ברכבת. במקביל מתוגברת האכיפה וכן ההוצאה לפועל כלפי חייבים

סיטיפס, הרכבת הקלה בירושלים יצאה בסוף השבוע בשלב נוסף בקמפיין לאכיפה מוגברת ומניעת השתמטות מתשלום. במסגרת זו  הושק קמפיין הסברה שנועד לרענן את כללי התיקוף. הקמפיין מפרט ומתזכר לנוסעים את חובת התיקוף בכל נסיעה לרבות בכרטיס חופשי חודשי וכן מבהיר כי כרטיסי הרב הקו הינם אישיים ואינם ניתנים להעברה או לתיקוף עבור נוסעים נוספים.

בנוסף, סיטיפס תמשיך בתיגבור האכיפה על גבי הרכבות למניעת נסיעה שלא על פי חוק ולהטלת קנסות על העבריינים, כמו כן תתוגבר ההוצאה לפועל כלפי חייבים שצברו קנסות.

בסיטיפס מדגישים כי: "על פי החוק, ועל מנת להימנע מקנסות מיותרים, כל נוסע מחויב ברכישת כרטיס מראש ובתיקופו בקרון. הרכבת הקלה פועלת בירושלים למעלה משלוש וחצי שנים וכיום כל הנוסעים כבר מכירים את כללי התשלום והתיקוף. קמפיין ההסברה נועד שוב לתזכר את הנוסעים ביחס לכללי התיקוף על מנת שלא יוותרו ספקות בנושא. סיטיפס מוסיפה כי המשתמטים מתשלום הם עבריינים המהווים "טרמפיסטים" המבקשים לנסוע ברכבת הקלה בחינם, בניגוד לחוק ועל חשבון ציבור הנוסעים".

המבצע מלווה בקמפיין פרסום שעלה בשלוש שפות בקרונות ובתחנות הרכבת הקלה וכן באתר האינטרנט של הרכבת ובמרכז השירות.

תמונה: flash 90/ מרים אלסטר

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה