נעצרו שלושה עורכי דין תושבי מזרח העיר החשודים בעבירות זיוף והונאה



חוקרי מפלג ההונאה של משטרת מחוז ירושלים עצרו שלושה עורכי דין תושבי מזרח ירושלים החשודים שביצעו עבירות של זיוף מסמכים, מרמה בנסיבות מחמירות, זיוף כוזב במסמכי תאגיד, הגשת מסמכים מזויפים לרשויות המדינה, זאת נוסף על עבירות מיסוי בהיקפים גדולים

אתמול (ב') בשעות הבוקר, הגיעו שוטרי מפלג ההונאה של משטרת מחוז ירושלים, בסיוע לוחמי מג"ב ירושלים ונציגי רשות המיסים (חקירות מס הכנסה ירושלים והדרום) ופשטו על משרדיהם של החשודים במזרח ירושלים ובמרכז העיר, ובמקביל ביצעו חיפוש בבתיהם בירושלים.

ראשיתה של החקירה במידע שהתקבל בפרקליטות ובמפלג ההונאה של משטרת ירושלים המעלה חשד לכך שהחשוד המרכזי, ביצע עבירות זיוף, מרמה והונאת לקוחותיו ובכך גרף לכיסו מאות אלפי שקלים שלא כחוק. בהמשך פעלו יחד עמו שני עורכי דין נוספים אשר הונו עמו את  לקוחותיהם וחלקו את כספי הלקוחות ביניהם.

במפלג ההונאה התנהלה חקירה סמויה מזה זמן מה שלוותה ע"י פרקליטות ירושלים, שהובילה למעצר החשודים הבוקר.

שופטת בית משפט השלום בירושלים ציינה בהחלטתה בדיון הארכת המעצר כי מדובר בפרשה רחבת היקף הכוללת בתוכה מספר פרשיות משנה, וכי נתנה דעתה לעובדה כי מדובר בשני עורכי דין, על כל המשמעויות הנלוות לכך כאשר מדובר במעצר וחקירה ביחס לפעילות המיוחסת להם במסגרת עבודתם.
מעצרם של החשודים הוארך והחקירה נמשכת. 

 

תמונה: יונתן סינדלר/ flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה