מפכ"ל המשטרה: "האירועים האחרונים מראים שהלוחמים שלנו פשוט גיבורים"



מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, קיים הבוקר (ב') ביקור אצל לוחם המג"ב שנפצע אתמול בפיגוע דקירה בירושלים ומאושפז בבית החולים שערי צדק

יום אחרי פיגוע הדקירה בשער שכם, הגיע מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, לבקר את לוחם המג"ב שנפצע ומאושפז בבית החולים שערי צדק. מבית החולים נמסר כי הלוחם מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ, במצב יציב ומראה סימני התאוששות ראשונים. 

רב ניצב יוחנן דנינו, מפכ"ל המשטרה, שוחח עם משפחתו של הלוחם ואמר "סיפרו לי מה קרה לו אחרי הדקירה זה מעצים את הגבורה שלו. אבל כשאני שומע את רמת הפציעה ואחרי הפציעה הזאת איך הוא התנהל אתם צריכים להיות גאים בו, אני גאה בו בתור המפקד של כל הארגון הזה. הוא פשוט התנהל והתנהג כמו שאנחנו מצפים מלוחם ברמה הזאת והוא הוכיח שהלוחמים של משמר הגבול והשוטרים שנמצאים הם החומת מגן האמיתית על האזרחים שלנו.אנחנו נתפלל כולנו. הבאתי כאן, ספר תהילים, הספר הזה יש לו ברכה מיוחדת. אנחנו כולנו כמובן נתפלל להחלמתו. אנחנו מאמינים שהוא ייצא מזה. כל האירועים האחרונים מראים שפשוט יש לנו גיבורים, הלוחמים שלנו הם פשוט גיבורים. בכל האירועים האחרונים הם חיסלו את המחבלים או שהמחבלים נהרגו במקום או שהם נפצעו אנושות כמו אתמול או שהם נפצעו ונלכדו מיד וזה אומר משהו גם על הנחישות, גם על הגבורה, גם על החתירה למגע, מה שהם לומדים כל הזמן".

עוד הוסיף המפכ"ל, "אני באתי להגיד כל הכבוד לכם, אני גאה בכם ובלוחם שלנו ושאנחנו לרשותכם, כולנו - משמר הגבול, מחוז ירושלים, אגף המבצעים ובכלל משטרת ישראל".

הביקור נערך בהשתתפות מפקד מחוז י-ם, ניצב משה (צ'יקו) אדרי, ר' אג"מ, ניצב אהרון אקסול וסגן מפקד מג"ב תנ"ץ יוסי פוני.

תמונות: באדיבות חטיבת דובר המשטרה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה