בית ספר תל"י גילה זכה בפרס מצוינות לחינוך



הערב (ד') יתקיים כנס הענקת פרסי גנגר למצוינות בחינוך של רשת החינוך תל"י (תגבור לימודי יהדות), בהשתתפות ראש עיריית ירושלים ניר ברקת

הפרס ע"ש דבורה ושרגא גנגר ז"ל נוסד על ידי אריה גנגר והוא מוענק מדי שנתיים למנהל בית ספר, לרכז תל"י, ובית ספר מצטיין ברשת החינוך תל"י. הרשת מונה 96 בתי ספר, 134 כיתות גן ברחבי הארץ המשרתים כ–35,000 תלמידים. מטרת הפרס, בסך 10,000$ (לבית הספר ולמנהלת), הינה לקדם ולטפח את הוראת לימודי היהדות ברוח פלורליסטית והעלאת קרנה של התרבות היהודית בקרב ציבור התלמידים, תוך קירוב לבבות בין דתיים לחילוניים.

לדברי איתן שקלי מנכ"ל רשת תל"י "בימים של קיטוב, קיצוניות וחוסר סובלנות, אנו גאים להציג את  תשובה, לכך בדמות מערכת החינוך שלנו הדוגלת במצוינות ובחינוך יהודי פתוח. זה בדיוק הזמן להעלות על נס את תרומתם הן של אנשי החינוך והן נבחי הציבור- ראש עיריית יוקנעם, הנאבקים מדי יום להנחיל את ערכי הפתיחות והפלורליזם בחינוך".

פרס בית הספר המצטיין מוענק לבית הספר תל"י גילה בירושלים על הפעילות הענפה בתחומי החינוך היהודי-ציוני המבוסס על עקרונות תל"י, עשייה ערכית הלכה למעשה בכל תחומי הפעילות בבית הספר ובקהילה, ועל השילוב הנרחב באומנות. בית הספר מוביל במספר בוגרי תכנית מנהיגות חינוכית של קרן תל"י בישראל.

פרס הרכזת המצטיינת יוענק לתיקי מזון רכזת בית הספר תל"י גילה ירושלים, על הובלה ושילוב תכניות תל"י, כתיבה ועריכה של חומרי למידה בנושאים יהודיים, על ההתלהבות ותחושת השליחות במילוי תפקידה כרכזת תל"י ועל הובלת פעילות ערכית העוסקת ב"תיקון עולם" בקרב מגוון אוכלוסיות ומוסדות חברתיים בשכונה.

מנהלת מצטיינת: יפה אוקנין מנהלת בית הספר תל"י אורנים יקנעם, על גילוי מחויבות גבוהה לחינוך תל"י ולעקרונותיו, גילוי מנהיגות בהובלת צוות המורים לשילוב חינוך תל"י בעשייה הבית ספרית, טיפוח ההווי והאווירה הבית ספרית המשקפים ערכי יהדות וציונות באיכות גבוהה, גילוי יצירתיות במיזמים חינוכיים התורמים לתהליכי הלמידה והקשר בין התלמיד והחומר הנלמד בנושאי חינוך תל"י.

בתעודות הוקרה על מפעל חיים יזכו הרב אלישע וולפין ומדלן לביאן. ראש עיריית יוקנעם סימון אלפסי זוכה בהוקרה, על ששילב בכל מערכת החינוך היסודית בעיר את תל"י. 

תמונה: flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה