חברת החשמל הפעילה את תחנת המשנה החדשה "גבעת שאול"



חברת חשמל הפעילה את תחנת המשנה גבעת שאול, הממוקמת בסמוך לאתר פי גלילות בירושלים וחברה אותה למערכת החשמל הארצית, התחנה צפויה לשפר את אמינות אספקת החשמל לשכונות בירושלים

תחנת המשנה גבעת שאול מחליפה את תחנת המשנה ירושלים ב' הנמצאת בסמוך לה. התחנה החדשה הינה בעלת הספק של כ-150 מגה וולט אמפר, הספק הגדול כמעט פי 4 מתחנת המשנה הישנה,  אשר סיפקה כ- 40 מגה וולט אמפר. התחנה החדשה צפויה לשפר את אמינות אספקת החשמל לאזור התעשייה, לשכונות המגורים ולישובים שבסביבת ירושלים.

סמנכ"ל תכנון, פיתוח וטכנולוגיה, ד"ר דוד אלמקיאס: "מיקום התחנה בלב מרקם עירוני נעשה תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות ודגש מיוחד על סטנדרטים סביבתיים מהגבוהים בעולם"

סמנכ"ל פרויקטים הנדסיים ופיתוח עסקי, רון ויס: מיקומה הייחודי של תחנת המשנה, הפך את אתר העבודה למורכב והיווה אתגר על תנאי הביצוע בשטח. לצד זאת, בשל מיקומה הייחודי בלב ירושלים, הותאם המבנה לקו הנוף הירושלמי. והתוצאה היא יפיפייה ברמה בינלאומית.   

סמנכ"ל לקוחות, יצחק בלמס: "תחנת משנה גבעת שאול החדשה מחליפה תחנת משנה ירושלים ב' שנבנתה בשנות ה- 60 של המאה הקודמת ומהווה מענה חיוני לצריכת החשמל העולה בירושלים. התחנה החדשה מהווה שיפור משמעותי לאמינות אספקת חשמל לשכונות בירושלים והסביבה. חברת החשמל פועלת כל העת לשדרוג רשת החשמל כך שלקוחותיה יוכלו ליהנות מאספקת חשמל סדירה ומשירות אמין ואיכותי".

צילום : יוסי וייס, חברת החשמל


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה