שערי צדק: מרוץ טריוויה מיוחד לילדים



צוות בית הספר של מחלקות הילדים במרכז הרפואי שערי צדק, עמל במשך שנה על בניית אפליקציית משחק אינטראקטיבית, באמצעותה ניתן לסרוק ברקודים המפוזרים ברחבי בית החולים באמצעות טלפון חכם ולענות על שאלות טריוויה בנושאי בריאות

השבוע הגיעו תלמידי תיכון 'אלונים' בירושלים לשערי צדק לחנוך את המשחק, והתחרו מול הילדים המאושפזים בבית החולים.  כל ברקוד שסרקו המשתתפים העלה שאלה בנושא בריאות. תלמיד שהשיב נכון על השאלה קיבל רמז היכן נמצאת התחנה הבאה. היעד הסופי היה בית החולים וילף לילדים שאוכלס לאחרונה, שם הוענקו למשתתפים מדליות ותעודות. המנהל הרפואי של בית החולים וילף לילדים, פרופ' יחיאל שלזינגר, נשא דברים ובתום האירוע הוגשה למשתתפים ארוחה קלה.

"עמלנו על בניית האפליקציה  במשך שנה שלמה. לאחר סיעור מוחות עם ילדי המחלקות עלה רעיון המרוץ לבריאות,  בהשראת תכנית הראליטי החביבה על הילדים 'המרוץ למיליון' . המשחק שבנינו משלב לימוד עם הנאה, והוא מאפשר גם לילדים עם ניידות מוגבלת לקחת בו חלק", מספרת ג'קלין כהן, מורה וסגנית מנהלת בבית הספר שליד המחלקות בשערי צדק.

זהו הפרויקט המקוון השני שמתבצע בשערי צדק על ידי בית הספר. אשתקד הכינו הילדים אפליקציה תיירותית, במסגרת פרויקט עירוני.  ברקודים שהוצבו ברחבי בית החולים מאפשרים לקהל המבקרים לקבל מידע אודות בית החולים, מחלקותיו השונות וההיסטוריה שלו. 

תמונה: באדיבות דוברות שערי צדק 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה