ערב שבועות: שני נערים נדקרו ברחוב הבד בעיר העתיקה



צעירים יהודים כבני 17 שהיו בדרכם לכותל והלכו ברחוב הבד בעיר העתיקה נדקרו על ידי פלסטיני בן 19 תושב העיר העתיקה שדקר אותם ונמלט, החשוד נעצר זמן קצר לאחר מכן. הצעירים פונו לבית החולים הדסה עין כרם

9ני צעירים יהודים כבני 17 שהלכו ברחוב הבד בעיר העתיקה לכיוון הכותל המערבי, הותקפו מאחור ע״י פלסטיני כבן  19 תושב העיר העתיקה שדקר אותם באמצעות סכין ונמלט. מיד עם קבלת הדיווח החלו סריקות נרחבות בתוך העיר העתיקה על ידי שוטרי מרחב דוד, מג״ב ויס״מ.
בנוסף, אחראי המשמרת במב״ט 2000 רס״ר מהראן סרחאן, החל לסרוק את המצלמות באזור האירוע, זיהה את החשוד והכווין כוחות סיור דוד ומג״ב שעצרו את החשוד מיד שהגיע לביתו. בחיפוש שנערך נתפסו בצמוד לביתו הסכין וממצאים נוספים הקושרים את החשוד לאירוע.
הפצועים פונו ע״י מד״א במצב בינוני לבית החולים הדסה עין כרם. בתוך כך, החשוד הועבר לחקירה במרחב דוד לבירור נסיבות האירוע.
אחראי משמרת במב״ט 2000, מהראן סרחאן ״מיד שהתקבל דיווח על דקירה ברחוב הבד, התחלתי לסרוק את המצלמות, זיהיתי את האירוע והחשוד והכוונתי את הכוחות עד למעצרו״. ממר דוד, נצ״מ אבי ביטון ״פריסת הכוחות הרחבה בעיר העתיקה יחד עם המקצועיות של שוטרי מב״ט 2000 הביאה למעצר המהיר של החשוד״.

בשעה 02:33 נמסר למד"א מרחב י-ם על 2 יהודים שנדקרו סמוך לשער שכם ברח' סולטאן סולימאן במזרח ירושלים (ככה"נ כשהיו בדרכם לכותל). חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים הדסה עין כרם  2 נערים כבני 17 במצב בינוני יציב, בהכרה, עם פצעי דקירה בפלג גופם העליון.

פאראמדיקית מד"א אלומה סימון שטיפלה בנערים סיפרה : "כשהגענו למקום ראינו קבוצה גדולה של צעירים  שהיו בדרכם לכותל, על המדרכה ישבו פצועים שני נערים כבני 17 במרחק של מטרים ספורים אחד מהשני, הם היו בהכרה מלאה וסבלו מפצעי דקירה בפלג גופם העליון , הענקנו להם טיפול ראשוני בשטח ופינינו אותם בשתי ניידות טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבם מוגדר בינוני ויציב".
מהמרכז הרפואי הדסה נמסר כי פצועי הדקירה פונו להדסה עין כרם, האחד פצוע בן 18 נדקר בגבו ומצבו קל ויציב, והשני בן 15 נדקר בבית החזה האחורי ומצבו קל עד בינוני.
צילום: נתי שוחט flash 90
 
 

 

 

 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה