הדרת נשים: שוב הושחתו שלטי החוצות של תאטרון החאן



שלטי החוצות של תאטרון החאן המוצבים על מתקנים עירוניים בכניסה לעיר באזור גבעת שאול וגשר המיתרים, הושחתו הבוקר (ד') בפעם השנייה השבוע לאור העובדה שעל גבי השלטים מופיעות נשים. תאטרון החאן: "תאטרון החאן לא ייתן את ידו לשום הדרת נשים במרחב הציבורי וימשיך ויפרסם גם תמונות של שחקניות להקת החאן"

השלטים שמהווים חלק מקמפיין פרסומי של תאטרון החאן הועלו השבוע והוצבו על גבי מתקנים עירוניים לפרסום בכניסה לעיר לבאים מכיוון כביש מספר 1, באזור גבעת שאול וגשר המיתרים. השלטים הושחתו ביום ירושלים, הורדו ונתלו מחדש, הבוקר (ד') הושחתו השלטים בפעם השנייה. 
 
מדובר בשלטים שאינם פרובוקטיביים ומופיעה על גביהם דמותה של אחת משחקניות החאן בסצנה מתוך ההצגה "דוד וניה", בתיאטרון החאן שכבר ספגו בעבר השחתת שלטים, סופגים כעת נזק כלכלי נוסף בשל השחתת השלטים.
 

במכתב שכתב מנכ"ל התאטרון דני וייס למפקד המחוז, נציב צ'יקו אדרי ולמנכ"ל העירייה עו"ד אמנון מרחב ציין וייס: "יצויין כי לשאר השלטים התלויים ברחבי העיר לא נגרם נזק.. מעבר לפגיעה הערכית והתדמיתית בעיר ירושלים מדובר גם בנזק כספי גדול לתאטרון החאן ופגיעה משמעותית בקמפיין גיוס המנויים המהווה את הבסיס לקיומו. הנזק נגרם גם לעיריית ירושלים שנאלצה לתלות שוב את השלטים (הדפסת השלטים על חשבוננו). אינני מתיימר להבין באכיפת חוק ובתפיסת פושעים, אולם אינני מצליח להבין כיצד פורעי חוק יכולים להשחית כעשרים שלטים הנמצאים בגובה של כ-4 מטרים באחד הצמתים הסואנים בארץ מבלי שימישהו יבחין בהם. לפני כשנתיים עצרה המשטרה שני צעירים חרדים אשר השחיתו את השלטים של החאן באזור זה, אולם התיק נגדם נסגר מחוסר עניין לציבור. אני פונה אליכם בקריאה לפעול בנחרצות בכדי לאכוף את החוק. תאטרון החאן לא ייתן את ידו לשום הדרת נשים במרחב הציבורי וימשיך ויפרסם גם תמונות של שחקניות להקת החאן". 
תמונות: באדיבות דוברות תאטרון החאן 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה