החל אכלוס "בית החולים וילף לילדים"



לאחר שנים של תכנון, בנייה ופיתוח אושפזו היום הילדים הראשונים ב"בית החולים וילף לילדים" – בית החולים לילדי ירושלים המהווה חלק מהמרכז הרפואי שערי צדק

בשלב זה הושלמה קומת האשפוז של בית החולים על שם משפחת נייגל. בטקס מרגש ולאחר שנקבעה מזוזה במחלקה החדשה הועברו אליה הילדים שהיו מאושפזים במחלקה על שם ג'ין ויוג'ין גלוק בבניין הישן. המעבר חייב היערכות מיוחדת להבטחת שלומם ובטיחותם של הילדים שחלקם מרותק למיטה ומחובר לציוד מיוחד. 

מחלקת האשפוז החדשה משתרעת על פני 3,400 מ"ר ונבנתה על פי הסטנדרטים הקפדניים ביותר של בטיחות המטופל. התכנון הותאם לצרכי הילדים, הצוות הרפואי, המלווים והאורחים. עיצוב הפנים צבעוני ומרשים,  כולו לקוח מעולם הילד ומותאם לקהל היעד.

מנכ"ל שערי צדק, פרופ' יונתן הלוי השוהה בימים אלה בנפאל כחלק ממשלחת הסיוע של צה"ל, עקב מרחוקאחר אירוע הפתיחה הצנוע ואמר: "זהו יום היסטורי לשערי צדק, לעיר ירושלים ולכל תושביה. בית החולים לילדים היחיד בירושלים יאפשר לנו להעמיק את השרות הניתן לילדי העיר ולתת מענה מיטבי  לכל בעיותיהם הרפואיות".  בהתייחסו למשפחת נייגל, שתרומתה אפשרה את הקמת בית החולים לילדים, אמר פרופ' הלוי: "הבניין הזה, שנועד לשפר בריאות ולהציל חיים, משקף נאמנה את סיפור חייכם: ניצלתם מציפורני הנאצים, שיקמתם את חייכם והיום אתם מסייעים להצלת חייהם של ילדי ישראל. יש סמליות רבה בכך שבבנייןאותו סייעתם להקים יטופלו ילדים - עתיד עמנו".

מנהל אגף הילדים, פרופ' יחיאל שלזינגר: "בית חולים לילדים לא מסתכם בציוד מתוחכם ורפואה מתקדמת, שלשמחתי הרבה קיימים כאן במיטבם. היה לנו חשוב ליצור סביבה נעימה, לא מאיימת וכזו שתסייע להחלמה ותאפשר רגיעה לילדים ולהוריהם. כפי שניתן לראות, הצלחנו גם במשימה זו". 

אירוע הפתיחה הרשמי מתוכנן ל – 20 באוגוסט, לאחר שיושלמו יתר חלקי בית החולים, בהשתתפות התורמים ונכבדים מהארץ ומחו"ל.

תמונה: באדיבות דוברות שערי צדק

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה