מנכ"לית חדשה לבית הפתוח בירושלים



שרה קלה היא המנכ"לית החדשה של הבית הפתוח בירושלים, שרה היא ילידת העיר ירושלים, נשואה ועובדת בבית הפתוח מזה שלוש שנים כרכזת הנוער והצעירים

הבית הפתוח הכריז על שרה קלה כמנכ"לית הנכנסת של הארגוןן, שרה היא ילידת העיר ירושלים, נשואה ליוסי ועובדת בבית הפתוח מזה שלוש שנים כרכזת הנוער והצעירים. מחוברת לתחום החינוך וההסברה, ומתכוונת להמשיך לפעול בקו זה בשיתוף עם כלל הארגונים בירושלים.

שרה קלה, מנכ"לית הבית הפתוח: "דווקא כסטרייטית, שלא חוותה הומופוביה כתלמידה בבית הספר, נושא החינוך קרוב ללבי. כבוגרת מערכת החינוך הירושלמית ראיתי את האלימות כלפי תלמידים להט"בים קורית מולי יום-יום. אני מאמינה שהנטייה המינית שלי אינה מהווה מכשול עבורי בהנהגת הקהילה הלהט"בית למאבק על זכויותיה.

אני מתכוונת לשים את נושא החינוך בראש העדיפויות הקהילתי בחמש השנים הקרובות. בתי הספר בירושלים מופקרים בכל הנוגע לחינוך לסובלנות לאחר. הצוותים החינוכיים נעדרים כלים מקצועיים להתמודד עם אלימות, הומופוביה וגזענות. היעד העיקרי שלי בכהונה זו הוא לפתח את שיתוף הפעולה עם מנח"י כך שארגז הכלים של הבית הפתוח יהיה זמין לכלל בתי הספר בעיר, על גווניה".

 

תמונות: באדיבות דוברות הבית הפתוח בירושלים 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה