לקראת יום ירושלים, ספריית פיג'מה מעניקה ל-120,000 ילדים את הספר "פעמון הזהב"



הסיפור, שנכתב ע"י תמר זקס ומלווה באיוריו של יוסי אבולעפיה, הוא סיפור דמיוני שעלה בראשה של הסופרת, בעקבות ידיעה שקראה בעיתון על מציאת פעמון זהב קטן, מתקופת בית שני, בחפירות ארכאולוגיות בירושלים, הספר יחולק לקראת יום ירושלים באלפי גני ילדים ברחבי הארץ

"פעמון הזהב" רואה בימים אלו אור ביוזמת ספריית פיג'מה, בהוצאת מזרחי מדיה. הספר יחולק לקראת יום ירושלים ב-120,000 עותקים באלפי גני ילדים ברחבי הארץ וייצא לאור במהדורה מסחרית.

 הסיפור, שנכתב ע"י תמר זקס ומלווה באיוריו של יוסי אבולעפיה, הוא סיפור דמיוני שעלה בראשה של הסופרת, בעקבות ידיעה שקראה בעיתון על מציאת פעמון זהב קטן, מתקופת בית שני, בחפירות ארכאולוגיות בירושלים. הספר מספר כיצד  איבד איתמר, בן החייט מתקופת בית- המקדש, את הפעמון ולא הפסיק לחפש אותו ולחשוב עליו. "האיורים של יוסי אבולעפיה המלווים את הסיפור, צבעוניים, מוחשיים, ומזמינים את הקוראים לנסות ולדמיין את אורח החיים בירושלים בימים עברו ולחוש את רובדי ההיסטוריה בארץ-ישראל" מוסיפה גלינה פרומן, מנכ"לית קרן גרינספון ישראל ומנהלת תכנית ספריית פיג'מה.

ספריית פיג'מה, התוכנית הגדולה בישראל להנחלת אהבת הקריאה ועידוד שיח ערכי בקרב ילדי גן ומשפחותיהם, נוסדה ע"י קרן גרינספון ישראל והיא פועלת בשיתוף משרד החינוך. ספריית פיג'מה מעניקה לכ-250,000 ילדים שמונה ספרים איכותיים בכל שנה, ובכך יוצרת מכנה תרבותי משותף ורחב בין ילדים ומשפחות בחברה הישראלית.

חלק מהספרים שבתכנית נמנים על מיטב הקלאסיקה של ספרות הילדים הישראלית וחלקם ספרים חדשים היוצאים לאור ביוזמת ספריית פיג'מה בשיתוף הוצאות הספרים המובילות בישראל.


תמונה: באדיבות יח"צ ספריית פיג'מה

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה