שירה קליין פצועת הפיגוע בגבעה הצרפתית משתחררת לטיפולי שיקום



שירה קליין, פצועת פיגוע הדריסה בצומת הגבעה הצרפתית, משתחררת הבוקר מהמחלקה האורטופדית בהדסה עין כרם לטיפולי שיקום בתל השומר

שירה קליין, הצעירה שנפצעה באורח קשה בפיגוע הדריסה בצומת הגבעה הצרפתית בירושלים בערב יום השואה, תשוחרר היום (יום ה') לטיפול שיקומי בבית החולים תל השומר. כזכור, קליין נפצעה קשה בעת שהמחבל הדורס, חאלד קוטינה, דרס אותה ואתשלום יוחאי שרקי הי"ד, בנו של הרב אורי שרקי, שנדרס למוות. 

״שירה אשר הגיעה להדסה לפני כשבועיים במצב קשה מאוד משתחררת כשהיא במצב טוב ויציב בהחלט, לאחר שטופלה על ידי צוות הטראומה של בית החולים ובכלל זה נוירוכירורגים ואורטופדים״, אמר פרופ׳ אירי ליברגל, מנהל המערך האורטופדי בהדסה שאף ניתח את שירה בזרועה.

הבוקר, כשהיא מחייכת ועומדת על רגליה אמרה שירה: ״אני מאוד מודה לכל מי שטיפל בי בבית החולים ולכל מי שהתפלל ודאג לשלומי . רציתי לחזור ללימודים״ מסבירה שירה בת ה-24 אשר נמצאת במהלך לימודי התואר השני בפסיכולוגיה,  ״אבל אחכה כמה שבועות כדי להתחזק״.

אמה של שירה, עדה: ״ברוך ה׳, שירה מרגישה הרבה יותר טוב ואנחנו מקווים שתמשיך ותשתפר. שירה  יודעת את כל פרטי הפיגוע והשלימה פרטים דרך מה שסיפרנו לה. היא וראתה את הסרטון שמראה את הרגעים האלו של הדריסה״.

חאלד הודה בביצוע דריסת היהודים במכוון וסיפר בחקירתו כי באותו היום תכנן לפגוע ביהודים וזאת כנקמה על 'חייו האומללים'. עוד טען כי כמה שעות לפני ביצוע הפיגוע הסיע את הוריו ובני משפחתו מענתא למזרח העיר, ביציאה מענתא עוכבו במחסום והוא חש כעס רב על כך. לאחר שהוריד את בני משפחתו במזרח העיר, ישב ברכבו ואז גמלה בליבו ההחלטה לפגוע ביהודים.

החשוד נסע ברכבו מסוג מאזדה בכביש מספר 1 והחל לאתר קורבנות פוטנציאליים, רק כשעצר ברמזור בצומת הגבעה הצרפתית הבחין בשני הצעירים בעלי חזות יהודית הולכים לכיוון תחנת האוטובוס, החליט שזו מטרתו, הסיט את רכבו כאמור ופגע בהם. 

 

תמונה: באדיבות דוברות הדסה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה