איציק קורנפיין נבחר למנהל אגף הספורט בעיריית ירושלים



איציק קורנפיין, ששימש כמנכ"ל מועדון בית"ר ירושלים, נבחר היום (ג') פה אחד במכרז, לתפקיד כמנהל אגף הספורט בעיריית ירושלים

פלאש 90

איציק קורנפיין היה חבר הנהלת ומזכירות ההתאחדות לכדורגל וקודם לכן היה שוער נבחרת ישראל, שוער וקפטן קבוצת בית"ר ירושלים במשך שנים רבות.

קורנפיין, בעל תואר שני במנהל עסקים אותו סיים כמצטיין דיקן באוניברסיטה העברית ובעל תואר ראשון בעסקים ניהול וכלכלה באוניברסיטה הפתוחה.  במסגרת תפקידו כיו"ר ומנכ"ל מועדון בית"ר ירושלים היה קורנפיין אחראי על  הניהול השוטף של המועדון, ניהול ובניית התקציב, ניהול נושא גיוס הכספים בארץ ובחו"ל, ניהול מערך כ"א וניהול קשרים מול גורמים שונים בארץ ובחו"ל לרבות אופ"א, פיפ"א, מועדוני כדורגל ועוד.

במסגרת תפקידו  כמנהל אגף הספורט קורנפיין יהיה אחראי על כל תחום פעילות הספורט המקומית, הארצית והבינלאומית המתקיימת בבירה לרבות פיתוח מתקני הספורט בעיר ירושלים. בשנים האחרונות עוברת העיר ירושלים בהובלת ראש העיר, ברקת תנופה עצומה בכל תחומי הספורט: פיתוח קריית הספורט הבינלאומית הכוללת הקמת מתקני ספורט בינלאומיים, הקמת ושדרוג של מתקני ספורט ברמה הגבוהה ביותר בכל שכונות העיר, אירוח תחרויות ספורט בינלאומיות כדוגמת המכביה, אירוח גמר אליפות אירופה-יורו 2013 לנבחרות צעירות ועוד.

קורנפיין יחליף בתפקידו את אורי מנחם, אשר מסיים את תפקידו בעירייה. 

ראש העיר ניר ברקת ברך על בחירתו של קורנפיין ואמר "איציק הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה עם יידע רב ובקיאות בתחום הספורט והוא סמל ירושלמי. ניסיונו הרב יסייע להנהלת העיר בהמשך קידום ופיתוח הספורט בעיר, שיפוץ ושידרוג מתקני ספורט ברחבי העיר, שישרתו את תושבי העיר ויסייעו לאגודות הספורט בקידום ספורטאים מצטיינים, לצד קידום אירועים ותחרויות לאומיות ובינלאומיות נוספים המתקיימים בירושלים".

ברקת הודה לאורי מנחם על שירותו רב השנים בעיריית ירושלים. "לאורי היה חלק חשוב במהפכת הספורט שחוותה ירושלים בשנים האחרונות אשר הפכה את העיר לבירת הספורט של ישראל ואנו מאחלים לו הצלחה בעתיד"

קורנפיין יכנס לתפקיד בשבועות הקרובים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה