הובא למנוחות רס"ר עופר קרניק ז"ל; השוטר שנהרג בתאונת דרכים בחג



רס״ר עופר קנריק ז״ל, בן 28 , הובא היום (יום א') למנוחות בבית העלמין בהר הרצל, בחלקת המשטרה. בטקס ההלוויה ודברי הפרידה נכחו סמפכ״ל המשטרה, מפקד מחוז ירושלים, ראש אמ״ש, נציג המשרד לבט״פ, קצינים ושוטרים, בני משפחה וחברים

במהלך הטקס הושמע שיר שהקליט לאחרונה רס״ר עופר קנריק ז״ל לרעייתו. רס״ר קנריק ז״ל התחבר למילות השיר ״והגשם״ של הזמרת לאה שבת, הקליט את השיר בקולו והעניקו לאחרונה לרעייתו שירן.

מתוך פזמון השיר: ״והגשם ניתך מעלינו נשבר, יש סיכוי לניקוי מאוחר. ואחרי שנבכה ואחרי שנצחק, נתחיל את הכל מחדש״

פקד כפיר המר, ק׳ יחידת הסיור, מפקדו הישיר ״לעולם לא נשכח את דמותך המיוחדת, אתה אדם צנוע מלא בנתינה אמיתית.  היית ה׳זיקוק׳ של היחידה, מיד קופץ לכל אירוע במלוא המרץ. מעולם לא סירבת למטלה או משימה שהוטלו עלייך ובאופן הייחודי לך אף הוספת ׳תודה׳ על קבלת המשימה. 
השעה האחרונה בחייך הייתה רגע לפני המעבר לתפקיד חדש שיכל לספק לך שעות נוספות עם משפחתך התומכת.  משפחתך היא משפחתנו, נמשיך ללוותם ולהעניק להם את התמיכה בכל עת״.

מפקד מרחב מוריה, ניצב משנה קובי דוידיאן, נפרד מרס״ר עופר קנריק ז״ל, שעבד כסייר במרחב מוריה, ״שעה לפני סיום המשמרת, משמרת אחרונה בסיור, בכביש המוביל לשכונת קרית היובל, השכונה בה גדלת ובה אתה מתגורר עם רעייתך והילדים, טליה ואביתר שזה אך נולד, בדרך לאירוע חשש לחיי אדם - איבדת את חייך בתאונת דרכים״. ״תמיד הקפדת לדבר בנעימות עם חבריך, עמיתך והציבור שאותו שירתת. אלו תכונות שאנו המפקדים ראינו לנגד עינינו כאשר בחרנו בך לכהן בתפקיד מפעיל בסיס מתנדבים ולעבוד אל מול הקהילה״.

מפקד המרחב פנה למשפחתו של רס״ר קנריק ז״ל והבטיח את תמיכת וסיוע מרחב מוריה ״משפחת מרחב מוריה מחבקת את משפחתך ותמשיך לדאוג להם ולהנציח את זכרך. יהי זכרך ברוך״.

 

כזכור, בשישי האחרון בחג השני נהרג רס"ר קנריק ז"ל כתוצאה מתאונת דרכים ברחוב הנטקה, אז רכבו התהפך. קנריק פונה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם שם נקבע מותו. 

תמונה: באדיבות חטיבת דובר המשטרה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה