חשד: מרצה באוניברסיטה העברית הטריד מינית



מרצה בכיר באוניברסיטה העברית חשוד שהטריד מינית סטודנטית ונגע בה בניגוד לרצונה, בדיקה שנערכה הובילה לסטודנטית נוספת שסיפרה דברים דומים

סיפור שנחשף אתמול (יום א') בערוץ 10 מציג חשד לפיו מרצה בכיר באוניברסיטה העברית הטריד מינית סטודנית וביצע בה מעשים מגונים. לפני חודשיים, הגישה סטודנטית באוניברסיטה העברית תלונה נגד אחד המרצים מכאן החלה בדיקה מקיפה, שהובילה אל סטודנטית נוספת שסיפרה דברים דומים. כעת מנסים לאתר אם יש נפגעות נוספות. 

האוניברסיטה העברית נמסר בתגובה: "תלונת הסטודנטית נבדקה מיידית על ידי הנציבות למניעת הטרדה מינית באוניברסיטה, אשר ערכו בירור כמתחייב מהדין והנוהל האוניברסיטאי. הן מצאו שיש בסיס לתלונה ויש מקום להעביר את הטיפול לממונה על המשמעת של הסגל האקדמי. הנהלת האוניברסיטה עודכנה על התלונה מיד עם קבלתה ועוקבת אחר תהליך הבדיקה. האוניברסיטה מלווה את הסטודנטית לכל אורך ההליך, והתלונה נמצאת כעת בטיפולן של רשויות המשמעת של האוניברסיטה. אנו מנועים מלמסור מידע לגבי ניהולם של הליכים אלו. ניתן למסור כי רשויות המשמעת החליטו על נקיטת מספר אמצעים מיידים ודחופים כבר בשלב זה נגד המרצה. טיפול במקרה מסוג זה חייב להיעשות באופן יסודי ומעמיק, עם מרב הרגישות. האוניברסיטה רואה בחומרה רבה כל ביטוי של הטרדה מינית והיא פועלת נמרצות למיגור התופעה ובענישת המבצעים הטרדה מינית. האוניברסיטה העברית אינה סובלנית לעבירות כגון זו ובמקרים קודמים הענישה עבריינים במלוא חומרת הדין".



תמונה: באדיבות דוברות האוניברסיטה העברית


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה