יום קולינריה ירושלמית



היום (יום ד') יתקיים יום קולינריה ירושלמית, במהלך היום טובי השפים המסעדנים ואושיות אוכל מירושלים ומחוצה לה יפתחו את מטבחם לסיורים, סדנאות וארוחות ברחבי העיר במחירים מיוחדים

יום זה הוא חלק מסטארטר - סדרת אירועים חדשה מבית היוצר של עיריית ירושלים ורשות הצעירים שמתניעה את השבוע בימים ראשון עד רביעי בתוכן אטרקטיבי ומְגוון בבתי עסק שונים בעיר.

במהלך היום יתקיימו סיורים עם ריח של לחם ושוק, סדנאות בישול ואפייה, מופעי טעימות, מפגשים עם אושיות אוכל, הרצאות מרתקות וארוחות שמחות בכל רחבי העיר במחירים מיוחדים ליום זה בלבד.

האוצרת והמפיקה של יום הקולינריה הירושלמית, לילך רובין, ירושלמית זה 16 שנה, עיתונאית אוכל בעבר וכיום בעלים של בית הקפה שרגא בעיר אומרת, "אני חושבת שיש בירושלים היצע קולינרי רחב ומגוון ואני שמחה שיכולתי להראות חלק ממנו בפרויקט. התרשמתי מההיענות ומהרצון לשיתוף פעולה בין העסקים לעירייה. האורחים שיגיעו יֵצאו נשכרים מהיום הזה, במיוחד התושבים שמקבלים בפעם הראשונה תוכן קולינרי איכותי במחירים מוזלים במיוחד".

סטראטר: הסדרה נפתחה ב-15 במרץ וכל יום בה מוקדש לנושא אחר: עיצוב, נוסטלגיה, ספורט, קולינריה, נשים ועוד. בסדרה אחד-עשר ימים ובהם כ-150 אירועים: סיורים, סדנאות, מפגשים, תערוכות והרצאות, מופעים קטנים, מסיבות, טעימות והקרנת סרטים במסעדות ובגלריות, בחנויות, במאפיות ובאתרים נוספים. הסדרה היא חלק מפרויקט 'ירושלים במגפיים' המעניק תמיכה לעסקים ולתרבות בעיר, ובמסגרתו הושקעו 18 מיליון שקלים באירועים חדשים כגון סטארטר, לצד תמיכה והגדלה של אירועים ותיקים כמו 'שאון חורף', 'חמשושלים' ומרתון ירושלים.

 

תמונה: flash 90




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה