נערכים ליום הבוחר



משטרת ירושלים השלימה היערכותה לבחירות לכנסת שיהיו מחר, גם אנשי מד"א יהיו בכוננות .יום הבחירות הוא יום שבתון

מאות שוטרים בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ׳יקו) אדרי, יתפרסו החל משעות הבוקר המוקדמות ברחבי העיר, במקומות בהם מוצבות הקלפיות ובסביבתן במטרה להבטיח את קיום ההליך התקין של יום הבחירות, בטחון הנפש והרכוש, שמירה על הסדר הציבורי  והסדרי התנועה . 

פעילות השוטרים, לוחמי מג״ב והמתנדבים תימשך עד הגעת אחרון הקלפיות לוועדת הבחירות , איתם אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא.

בשל יום השבתון הארצי, תתוגבר פעילות המשטרה במרכזי הבילוי, קניות ופארקים, לשמירה על בטחון המבלים ומתן מענה מהיר לכל תרחיש. מוקד 100 יתוגבר, במטרה לתת מענה מהיר ויעיל לציבור.

אנו מבקשים מהציבור לנהוג באחריות ולגלות ערנות באותם מרכזים הומי קהל, להתקשר  למוקד 100 ולדווח אודות כל אדם או חפץ חשוד ולהישמע להוראות השוטרים בשטח.

בעקבות הערכת מצב מיוחדת שקיים מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, עם הנהלת מד"א, הוחלט כי כוחות מד"א בכל רחבי הארץ יפעלו בכוננות גבוהה. במד"א הוחלט על רמת הכוננות הגבוהה על מנת לאפשר יום בחירות תקין, ולסייע במידת הצורך גם לציבור הרחב הנהנה מיום שבתון וחופשה.

כוחות מד"א מתכוננים גם ליום עמוס בפעילות רחוק מן הקלפיות. לאור העובדה כי ביום הבחירות ייהנה הציבור כולו מיום שבתון, צפויים בני אדם רבים למלא את הפארקים ברחבי הארץ, את מסלולי הטיול בדרום ובצפון ולגדוש את מרכזי הערים. על כן, מחדדים במד"א הנחיות זהירות למטיילים:

יש להשגיח מקרוב על ילדים בקרבת מסלולי טיול הכוללים מים,אבנים, או צמחיה עבותה.

אין להשאיר ילדים ברכב סגור ללא השגחה! חום הרכב בתקופה זו של השנה עלול לעלות ולגרום לפגיעה חמורה בילד שנותר בתוכו. יש לוודא כי מבוגר אחראי נשאר לצד הילד ברכב.

בעת נהיגה בדרכים, יש לתת יתר תשומת לב על הנעשה בכביש. תנועת כלי הרכב צפויה להיות ערה מאוד לאורך כל שעות היום, והסכנה לתאונות דרכים מסוגים שונים עולה.

יש לוודא כי בעת היציאה למסלול הטיול, מצוידים המטיילים בכובעים, ביגוד מתאים וכן בכמויות מספיקות של מזון ובעיקר שתיה.

אין לצאת לטייל בסמוך לשעות החשיכה, או בשעות החשיכה עצמן. מטיילים שילכו לאיבוד בלילה, קשה שבעתיים המלאכה למוצאם ולהשיבם בשלום. 

יש לשים לב לתנועת ילדים בשולי הכבישים, ובסמוך למעברי חצייה. ילדים רבים עלולים 'לקפוץ' לכביש, וקיימת סכנה עצומה בפגיעה בהם.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "יום הבחירות הוא חגיגה לדמוקרטיה, על מנת להימנע ככל הניתן מפגיעות בנפש אני קורא לציבור הרחב לנקוט יתר תשומת לב ביום הזה. כוחות מד"א ישמרו ביום הבחירות על כוננות גבוהה ביותר ויוכלו להעניק מענה רפואי מיידי ומקצועי לכל קריאה. בכל צורך רפואי חייגו מיידית למד"א בטלפון חירום 101, והישמעו להוראות החובשים והפאראמדיקים במוקד עד להגעת כוחות מד"א למקום".

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה