דב קלמנוביץ: "עיריית ירושלים לא מתנצלת ולא תתנצל"



דב קלמנוביץ, המשנה לראש העיר בתגובה לטענות כי עיריית ירושלים מפעילה אכיפה פרטנית כלפי חשודים שהשתתפו בהפגנות ""עיריית ירושלים לא מתנצלת ולא תתנצל, על שהיא מסייעת למשטרת ישראל לשמור על הסדר ועל ביטחון תושבי ירושלים ותושבי ישראל"

בעקבות הפרסומים בעיתון 'הארץ' כי עיריית ירושלים מבצעת אכיפה סלקטיבית בעניינים מוניציפליים, כלפי חשודים בעבירות ביטחוניות ובני משפחותיהם, דב קלמנוביץ', המשנה לראש העיר ירושלים, מגיב לפרסום, כי עיריית ירושלים מקבלת מהמשטרה שמות חשודים שהשתתפו בהפגנות אלימות - ומפעילה נגדם ונגד משפחתם אכיפה פרטנית בגבייה, קנסות והריסות בתים.

קלמנוביץ' תוקף בחריפות את הביקורת המשתמעת על עיריית ירושלים וקורא לאכיפה נוקשה יותר של המשטרה: "עיריית ירושלים לא מתנצלת ולא תתנצל, על שהיא מסייעת למשטרת ישראל לשמור על הסדר ועל ביטחון תושבי ירושלים ותושבי ישראל. בפעולות אלו יש משום מניעה ממשית של פגיעה בנפש. אני קורא למשטרה להקשיח את ידה כלפי פורעים, מפירי חוק וסדר וגורמים העוינים את שלטונות מדינת ישראל ומבטיח, כי כמשנה לראש העיר ירושלים, אעשה כל שביכולתי כדי לסייע בהמשך שיתוף הפעולה בין המשטרה והעירייה, לטובת האזרחים". 
 
כזכור אתמול פרסם העיתון כי עיריית ירושלים מקבלת מהשב"כ וממשטרת ישראל שמות חשודים בהשתתפות בהפגנות אלימות במזרח העיר, כדי לפעול נגדם ונגד משפחתם גם באמצעים מינהליים, הטלת קנסות, הריסות בתים ועוד. 
 
תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה