שחקני הפועל ירושלים ביקרו במחלקות הילדים בשערי צדק



שחקני הפועל בנק יהב ירושלים, הנהלת המועדון, הצוות המקצועי בשיתוף נציגי ספונסרית הקבוצה, נציגי הנהלת ודירקטוריון קואופ ישראל, ביקרו היום (יום ג'), את הילדים המאושפזים בבית החולים שערי צדק בירושלים לרגל חג הפורים

השחקנים והנהלת הקבוצה סיירו במחלקות הילדים השונות בבית החולים יחד עם נציגי רשת הסופרמרקטים קואופ שופ וחילקו משלוחי מנות לילדים המאושפזים ברוח חג הפורים, תוך שהשחקנים העניקו הרבה חום ואהבה לילדים והרבו להצטלם איתם.

לאחר הסיור במחלקות התקיים טקס קצר ומרגש עם בכירי בית החולים ובראשם פרופ' יחיאל שלזינגר מנהל אגף הילדים וגב' רות רלבג, סמנכ"לית הכספים בית החולים שערי צדק.

יו"ר מזכירות הקואופ, רפאל צפניה בירך בסיום הביקור ואמר: "קואופ ישראל בשיתוף עם הפועל בנק יהב ירושלים פועלים בשיתוף פעולה שנים רבות בפעילות קהילתית לאלו שזקוקים לנו בקהילה, ואנחנו תמיד שמחים לבוא ולהעלות חיוך על פני הילדים החולים". צפניה איחל  לצוות ביה"ח חג פורים שמח ולשחקנים איחל המשך הצלחה וניצחונות וכי מחזיקים להם אצבעות גם בארץ וגם בחו"ל לקראת היורוליג.

ראש אגף שיווק ואסטרטגיה בקואופ ישראל, ירון קפלן, הוסיף: "קואופ שופ הינה רשת הפועלת בלב השכונות ואשר משרתת את הקהילה, ואנו רואים חשיבות גדולה בהיותנו חלק ממנה. שיתוף הפעולה עם הפועל בנק יהב ירושלים וביה''ח שערי צדק הינו דוגמא לכך ואנו גאים לקחת חלק בו ובפרויקטים נוספים אחרים".

מאמן הפועל ירושלים, דני פרנקו: "אנחנו מאוד שמחים להיות פה, זה כבוד גדול. זה חג הילדים הכי שמח ואנחנו שמחים לבוא ולשמוח אתכם. מאחלים המון בריאות ומחזקים את עובדי הצוות שעושה עבודה מדהימה. פורים שמח".

קפטן הקבוצה, יותם הלפרין: "אני רוצה להודות על ההזדמנות שנתתם לנו. לכל מי שתרם שנהיה פה היום ונחגוג את פורים. אני רוצה לאחל לכל הילדים שפה שלא תראו את בית החולים החדש, תהיו בריאים. לנו זה כיף גדול להיות אתכם. מאיתנו השחקנים שיהיה פורים שמח ותהיו בריאים כולם".

גיא הראל, מנכ"ל הפועל בנק יהב ירושלים ציין כי: "להיות בביה"ח זה ניצחון וזכות עבורנו ומחזק אותנו מאוד". יובל קורן מנהל השיווק של הפועל ירושלים הוסיף "אני רוצה להודות לעופר פיינשטיין מנכ"ל הקואופ ולכל מי שהגיע היום, אני מקווה להמשיך את המסורת בעתיד".

 

תמונות: באדיבות יח"צ 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה