המרכז הרפואי הרצוג סגר את שעריו למאושפזים חדשים



בית החולים הרצוג, בית חולים גריאטרי ופסיכיאטרי כללי בשכונת קרית יובל נאלץ לסגור את שעריו עבור מטופלים חדשים בשל עומס ומחסור במקום. ד"ר יחזקאל קן, מנכ"ל המרכז הרפואי הרצוג "יש למעלה מ-80 חולים הממתינים לאשפוז"

בית חולים הרצוג בירושלים הוא בי”ח גריאטרי ופסיכיאטרי כללי, המטפל במגוון הבעיות הרפואיות האופייניות לזיקנה ולמחלות הנפש. ייחודו של בית החולים מתבטא בשילוב בין טכנולוגיות רפואיות מתקדמות, ניסיון מקצועי עשיר וטיפול מסור, כל זאת תוך יישום מחקרים חדשניים הנערכים בבית החולים.

כעת המרכז הרפואי הגיע למצב שאיו באפשרותו לקבל חולים חדשים בשל העובדה שהמקום מלא עד אפס מקום. במרכז הרפואי מציינים כי נכון לעכשיו בית החולים פועל בשיטת המיטה החמה ברגע שמיטה מתפנה ניתן לקבל מטופל חדש.


ד"ר יחזקאל קן, מנכ"ל המרכז הרפואי הרצוג אמר לאתר ירושלים נט "מצוקת האשפוז היא תולדה שבמשך שנים המדינה לא השקיעה בתשתייות בוודאי באזורי ירושלים ואם בכלל מספר המיטות לטיפול ממושך הלך והצטמצם. ואילו האוכלוסייה של הקשישים בירושלים גדלה, ועכשיו עם החורף והמצוקה הקשה שפוקדת את בתי החולים ומאחר ונתיב היציאה הכמעט יחיד של חולים להמשך טיפול בבתי החולים הכלליים הוא לבית חולים הרצוג. הגענו למצב שיש למעלה מ- 80 חולים הממתינים לאשפוז ובכך בפועל המשמעות היא שחלק מהחולים אינם יכולים להתקבל לאשפוז". 

תמונה: באדיבות המרכז הרפואי 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה