גילה: נמנע פיצוץ גז ברחוב הצבעוני



דליפת גז חדקה ברחוב הצבעוני בגילה, הדליפה החלה בעקבות עבודות של קבלן שיפוצים במקום. צוותי כבאות והצלה פעלו במקום והצליחו לעצור את דליפת הגז, פקחי העירייה שעבדו במקום מנעו אסון של פיצוץ גז

הבוקר (יום ד') פעלו שלושה צוותי כבאות והצלה ורכב לחומרים מסוכנים ברחוב הצבעוני בגילה. הצוותים הוזנקו למקום בעקבות דליפת גז שאירעה כתוצאה מעבודות של קבלן שיפוצים במקום שבמהלכם נוצר נזק לצינור גז ראשי. צוותי הכבאות ביצעו דילול של הגז וניטור באמצעות גלאים על מנת לוודא שאין הצטברות גז שתוביל לפיצוץ. צוותי כבאות וההצלה עצרו את דליפת הגז. ובכך נמנע אסון.
 

עופר איובי, יו"ר מינהל קהילתי גילה סיפר לאתר 'ירושלים נט': "במסגרת עבודות להחלפת תחנת אוטובוס נעשה ניסור של אספלט בתחנה שהיו נוכחים בה קרוב ל-30 נוסעים שהמתינו לאוטובוס ותחת פיקוח של פקחי עיריית ירושלים, תוך כדי הניסור נוסר צינור גז של סופר גז שהוטמן מטרים ספורים מתחת לכביש, פקחי העירייה שמו לב לריח החריף פינו את האנשים באזור סגרו את הכביש, ניתקו את הצוברים ובכך הם בעצם מנעו אסון, אחד מהם גם התנפל על אישה שבדיוק עמדה להדליק סיגרייה. שוב פעם אנחנו עדים לאחזקות גז לקויות, מנסים לחסוך בכסף ומסכנים אנשים. צריך לעשות לזה סוף". 
תמונות: באדיבות דוברות כבאות והצלה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה