איציק נידם מונה לראש מינהל תפעול בעיריית ירושלים



איציק נידם, המשמש כמנהל האגף לחירום וביטחון בעיריית ירושלים, נבחר לעמוד בראש מינהל התפעול בעיריית ירושלים

איציק נידם, בן 45, נשוי +3, הוא בעל ניסיון מקצועי רב בתחומי הניהול. הוא החל עבודתו בעיריית ירושלים בשנת 1993 כקב"ט מוסדות חינוך והתקדם באגף החירום. נידם שימש בין השאר כמנהל מחלקת קשר, סגן מנהל אגף חירום וביטחון ומנהל האגף.

במסגרת תפקידו כמנהל אגף חירום וביטחון הוביל פרוייקטים עירוניים גדולים כגון היערכות העיר והעירייה  לאירועי חרום ובכלל זה לאירועי שלג. ניהול אירועי החירום בעיר בתקופת "צוק איתן" ולאחריה, ארגון  מטה הבחירות העירוני, הקמת מערך האבטחה של הרכבת הקלה, ניהול הפעילות העירונית בכל נושאי הביטחון בעיר ועוד.

נידם, הינו בעל תואר שני במדיניות ציבורית מטעם האוניברסיטה העברית.

מינהל התפעול  שבראשו יעמוד נידם הוקם ב- 2009 ומתכלל את פעילות כלל האגפים הפיזיים בעיר, בהם תברואה, שיפור פני העיר, חירום וביטחון, רובעי התפעול בעיר ועוד. הקמת המינהל לפני מספר שנים הביאה לשיפור משמעותי בחזות העיר ולייעול עבודת אגפי העירייה הפיזיים ברחבי העיר.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת בירך על מינויו של נידם לתפקיד והוסיף כי "נידם הוא אחד המנהלים המובילים, המקצועיים והמוערכים ביותר בעירייה אשר נמצא כל השנה בחזית העבודה העירונית, בשגרה ובחירום. אני בטוח כי הוא יוביל את מינהל התפעול בהצלחה רבה ותושבי ירושלים ימשיכו ליהנות מעבודתו המקצועית".

 

תמונה: באדיבות דוברות העירייה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה