כתב אישום: מעשי סדום ומעשים מגונים בקטינים בשכונת נחלאות



פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (יום ה') לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מנחם ביטון בן 28 משכונת נחלאות בירושלים בגין מעשי סדום ומעשים מגונים בקטינים בשכונה

על פי כתב האישום בשנת 2014 יצר מנחם ביטון קשר עם קטין בן 12 והזמין אותו לשהות בדירתו, לשחק במשחקי מחשב ולראות סרטים. הקטין נענה להזמנה ושהה שם מספר פעמים. כמה פעמים ביצע בו ביטון מעשה סדום ומעשים מגונים, הראה לו סרט פורנוגרפי בו נצפים שני גברים מקיימים יחסי מין, וזאת כדי להסביר לו "איך זה עובד". מספר פעמים בשבוע במשך תקופה ממושכת נהג ביטון לאסוף את הקטין בתום יום הלימודים ולהביאו לגלריה ולמחסן שם על פי כתב האישום ביצע בו את זממו עד שהגיע לפורקן. במהלך התקופה ניסה הקטין להתחמק ממנו, אך הנאשם הבטיח לו דברים שונים, קנה לו מכשיר טלפון סלולרי וכן אמר לו כי אם המעשים יוודעו ברבים הדבר יגרום לו בושה גדולה. ביטון הנחה את הקטין לנהוג בדרך אשר תמנע את גילוי מעשיו.

במקרה אחר מואשם מנחם ביטון כי במהלך שנת 2011 יצר קשר עם קטין בן 14 אשר עזר לו לארגן סעודות בבית הכנסת. במהלך פגישותיהם החל ביטון לדבר עימו בנושאי מין, ופיתה אותו להגיע לגלריה שם ביצע בו מעשי סדום. בניסיון לפתותו קנה לו ביטון מכשיר MP3 , ובהמשך הציע לו מכשיר טלפון נייד בתמורה לכך שיקיים מגע מיני עימו. בשלב מסוים ניתק עימו הקטין את הקשר, ולאחר שביטון לחץ ואמר לו שהם סיכמו שיהיה בינהם קשר מתמשך, השיב הקטין שאינו מעוניין בקשר והציע להחזיר לביטון את הטלפון הנייד.

עוד על פי כתב האישום, בשנת 2008 החל ביטון לשוחח עם קטין נוסף כבן 10 על נושאים מיניים, ניצל את תמימותו ואת גילו הצעיר וביצע בו מעשה סדום ומעשים מגונים.

בין השנים 2009 ועד סוף שנת 2014 במספר רב של פעמים, עשרות פעמים בשנה, ביצע בו מעשי סדום ומעשים מגונים. במהלך התקופה קנה לו ביטון משחקי מחשב, והבטיח לו ממתקים כדי שיסכים לכך שיבצע בו את זממו.

כמו כן מואשם ביטון כי בין השנים 2012-2014 ביצע מעשה סדום בשני קטינים נוספים- קטין בן 10 וקטין בן 13.

תמונה: flash 90

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה