הרמטכ"ל הנכנס רא"ל גדי איזנקוט מבקר בבית הנשיא



נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, ורעייתו, הגברת נחמה ריבלין, אירחו במשכנם היום, (יום ב', את הרמטכ"ל היוצא, רא"ל בנימין (בני) גנץ ואת הרמטכ"ל הנכנס רא"ל גדי איזנקוט ורעיותיהם, עם כניסת האחרון לתפקיד ראש המטה הכללי

הנשיא לחץ בחום את ידיהם, ואמר: "זהו רגע יוצא דופן שבו אנו עומדים בין רבי אלופים ששניהם עדיין בשירות פעיל. עם ישראל יכול להיות בטוח ורגוע, אנחנו בידיים טובות. שני הרמטכ"לים חברים כל כך טובים, וחברות היא דבר חשוב גם אם הרעות אצלנו נשכחה והפכה רק לשיר. הרעות היא דבר שאנו מחויבים לו היום כמו שהיינו מחויבים לו בעבר".

הרמטכ"ל היוצא, רא"ל בנימין (בני) גנץ אמר לנשיא בתגובה: "תודה רבה אדוני הנשיא כבוד עבורנו להיות פה". ופנה בחיוך לאשת הרמטכ"ל הנכנס, הגברת חנה איזנקוט ואמר: "חנה המון בהצלחה גם לך, כפי שהיטיבה לומר אתמול רויטל אשתי, אתן הנושאות בנטל", הגברת ריבלין הוסיפה: "המון בהצלחה, להיות אשת הרמטכ"ל זהו תפקיד קשה וחשוב לא פחות. אתן אכן הנשים המשרתות ללא מדים, מאחורי הקלעים".

הרמטכ"ל הנכנס, רא"ל גדי איזנקוט התייחס בדבריו להזמנת הנשיא ורעייתו את הנוכחים לפגישה ביום חילופי התפקידים, ואמר: "חידוש מסורת הגעת הרמטכ"ל היוצא והנכנס לבית הנשיא ביום הזה, הוא חידוש מסורת היסטורית שהופסקה, המבטאת את היחס החם שהצבא זוכה לו בבית הנשיא ומבטאת את העוצמה והחוזק של צה"ל ועם ישראל".

 

תמונות: באדיבות דובר צה"ל


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה