ראש העיר ירושלים ניר ברקת בביקור אצל ראש עיריית ניו יורק



ראש העיר ירושלים ניר ברקת נפגש אתמול (יום ד') בניו יורק עם ראש העיר ניו יורק ביל דה בלאזיו, ודן איתו על חיזוק הקשרים בין ירושלים לניו יורק

ברקת אמר לדה בלאזיו "תמיד משמח להיות בניו יורק ולראות את המחויבות והקשרים החזקים שיש בין הערים. ירושלים וניו יורק דומות במגוון הרחב של המגזרים החיים בהן וחולקות אתגרים דומים רבים בניהול העיר. הקשרים החזקים בין ירושלים לניו יורק הם הזדמנות לשיתופי פעולה ולמידה ואנו נמשיך לחזק את הקשר החשוב כל כך לירושלים".

דה בלאזיו אמר "ביקרתי בעבר 3 פעמים בירושלים שהיא אחת הערים החשובות בעולם ואני מתרשם שהיא בידיים טובות. לא אשכח לעולם שראש העיר ברקת היה מהראשונים להתקשר אליי ולברך אותי לאחר בחירתי לתפקיד. אנחנו עובדים ביחד כדי ללמוד אחד מהשני כיצד אפשר לנהל את הערים שלנו יותר טוב. יש לנו אתגרים דומים ונמשיך לשתף פעולה בעתיד".

זו פגישתם הראשונה של דה בלאזיו וברקת מאז נבחר דה בלאזיו לראשות העיר והשניים קבעו להמשיך ולהיפגש בעתיד כדי לחזק את הקשר העמוק בין הערים.

במהלך הביקור בעיריית ניו יורק קיימו בכירי עיריית ירושלים ישיבת מטה מול מטה בכירי עיריית ניו יורק ודנו בנושאי ליבה אשר מעסיקים את שתי הערים כגון דיור בר השגה, שקיפות, ניהול מידע והנגשתו לציבור, מוקד מידע לציבור  אסטרטגיה למשיכת השקעות וחברות ועוד, במטרה לחזק את הקשרים בין הערים ולשתף פעולה בנושאים אלו.

תמונה: באדיבות עיריית ניו יורק

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה