מפקד מחוז ירושלים ביקר היום בבית ספר מקיף א-טור



מפקד המחוז, ניצב משה (צ׳יקו) אדרי, הגיע היום (יום ד') יחד עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת לביקור בבית הספר מקיף א-טור שבשכונת א-טור

בביקור השתתפו הנהלת בית הספר ונציגים מטעמם, נציגי עיריית ירושלים, ממ״ר קדם, יועץ לענייני ערבים של המחוז, ס.מ. מג״ב ירושלים וקצינים הפועלים בגזרה.

עם כניסתם לבית הספר, פגשו בשוטר שאדי ג׳אבר שהעביר הדרכה לתלמידי בית הספר בנושא זהירות בדרכים ופעילות משמרות זה״ב.

מנהל בית הספר הציג את בית הספר ופועלו והתקיימה שיחה במגוון רחב של נושאים, בהם גם נושא הפרות הסדר בא-טור ופתרון משולב של בית הספר, מנהל קהילתי, עיריית ירושלים ומשטרת ירושלים למניעת הפס״ד.

מפקד המחוז הדגיש בדבריו כי ״תפקיד המשטרה לפעול למען בטחון כלל התושבים ללא משוא פנים וכך אנו פועלים״.   ״הפרות הסדר פוגעות בכלל האוכלוסיה, הן במבקרים והן בתושבים המתגוררים בשכונה״.

מפקד המחוז הוסיף כי ״להנהלת בית הספר אחריות כלפי התלמידים, גם בהיבט ההסברתי והחינוכי אשר משפיע גם מעבר לשעות הלימוד והשהייה בתחום בית הספר״.

מפקד המחוז קרא להנהלת בית הספר לקדם פעילות חוויתית והסברתית עם משטרת ירושלים בתחומי בית הספר וציין כי מוכן לקדם הקצאת תקן לשוטר קהילתי שיפעל במדים בתחום בית הספר אל מול התלמידים, כחלק מהפעילות למניעת הפרת הסדר וחיזוק הקשר עם התלמידים והתושבים.

 

תמונה: באדיבות חטיבת דובר המשטרה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה