סטודנטית מירושלים הובילה מהפכה באוניברסיטת אריאל



שירה מיסטריאל, ירושלמית ויו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת אריאל הובילה מהפכה בקמפוס שהובילה לפתיחת קפיטריה בחמישה שקלים "זוהי בשורה משמחת והיא פורצת הדרך במהפכה הצרכנית במוסדות להשכלה גבוהה"

האם המהפכה הצרכנית בדרך לקמפוסים?, שירה מיסטריאל, יו"ר אגודת הסטודנטים באריאל וצוות האגודה החליטו לקחת את המושכות לידיים ולהביא קפה בחמישה שקלים גם לקמפוס בו הים לומדים. שירה שמתגוררת לסירוגין בירושלים ובמעונות האוניברסיטה הצליחה ליצור צעד שייקל משמעותית על הסטודנטים. מה שהתחיל עם משא ומתן ארוך שהתנהל בין צוות האגודה לבין  אוניברסיטה הסתיים עם קפיטריה שמציעה למכירה מוצרים בחמישה שקלים. 

"הצלחנו להגיע למצב שבו האוניברסיטה הסכימה לוותר על החלק שלה במכרז (לפחות הרוב) ולתת דגש למחירים עצמם שנמכרים לסטודנטים ובסופו של דבר יצרנו כאן קפיטריה מטעמנו שהרוב הגדול בה זה מוצרים בחמישה שקלים קפה מאפים כריכים כל המוצרים טריים ואיכותיים הרשתות הן הרגילות, הקפיטריה נקראת 'הפוך על הפוך'. דבר נוסף שיצרנו בעקבות פתיחת הקפיטריה הוא תחרות בריאה בשאר הקפיטריות, בשאר המקומות מתחילים להתיישר למחירים האלה ופתאום צץ הקפה בחמישה שקלים התרגשנו מאוד מהרגע שהקפיטריה נפתחה זה לא נעשה ברגע אחד אלא אחרי הרבה מלחמות והרבה עבודה ושאני מסתכלת אחורה זה היה שווה כל שנייה זו בשורה לסטודנטים. אנחנו שמחים שאנחנו החלוצים של ה"קופיקס של אריאל" אני שמחה להיות חלק מהצוות שהביא את זה ויותר מהכל אנחנו שמחים לקבל את התגובות של הסטודנטים שסוף סוף הם יכולים לקנות מוצרים במחירים הגיוניים. ואני בטוחה כי הצעד של אוניברסיטת אריאל יראה את הדרך הנכונה ליתר המוסדות להשכלה גבוהה וכולי תקווה שכבר בקרוב נראה את המקומות האלה מתמלאים בקפיטריות בחמישה שקלים כמו באוניברסיטת אריאל". 

בין המוצרים שתציע הקפיטריה: שתיה חמה, כריכים, מאפים, שתיה קלה, חטיפים ועוד.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה