הוארך מעצרו של החשוד בפיגוע דקירה ביום חמישי



צעיר יהודי נדקר בגבו בסמוך לשער שכם, ככל הנראה באמצעות מברג. אתמול (יום ש') הוארך מעצרו של החשוד במעשה בחמישה ימים עד ליום רביעי הקרוב

ביום חמישי בלילה, צעיר יהודי נדקר בגבו ככל הנראה על ידי צעיר ערבי. מצבו ככל הנראה קל. הדוקר נמלט. מתבצעות סגירות וסריקות נרחבות באזור.

האירוע היה סמוך לשער שכם. הדקירה בוצעה ככל הנראה ע"י מברג בגבו והוא פונה במצב קל עד בינוני לבית החולים שערי צדק.  
יחיאל שטרן מתנדב איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי לזירה הנפגע היה בהכרה מלאה וסבל מדקירה בפלג גופו העליון ע"י חפץ חד, לאחר טיפול רפואי ראשוני בזירה הוא פונה לבית החולים, מדובר בתלמיד ישיבה שהיה ככה"נ בדרכו לתפילה בכותל המערבי". 

ביום שישי בבוקר נעצר חשוד בדקירת היהודי אמש בסמוך לשער שכם. אתמול לאחר שהחשוד בדקירה נמלט לתוך העיר העתיקה, שוטרי מרחב דוד ולוחמי מג״ב סגרו את העיר העתיקה לביצוע סריקות נרחבות בתוך העיר העתיקה, בעוד יחידות המחוז הנוספות ויחידות מג״ב ביצעו חסימות וסריקות בעוטף העיר העתיקה ורחבי העיר.

במקביל שוטרי מב״ט 2000 של מרחב דוד סרקו את כלל המצלמות בעיר העתיקה, בנסיון לאתר את החשוד, סריקות אלו נמשכו במהלך כל הלילה והבוקר שוטרי מב״ט 2000 זיהו צעיר העונה לתיאור החשוד, כשהוא נמצא ברחוב הגיא בעיר העתיקה. 
השוטרים דיווחו לכוחות הפועלים בשטח, שוטרי יחידת הר הבית שמוצבים בסמוך סגרו על החשוד, יחד עם לוחמי מג״ב ועצרו את החשוד.

מדובר בצעיר כבן 15, ככה״נ תושב צפון ירושלים. הצעיר הועבר לחוקרי ימ״ר ירושלים והחקירה נמשכת.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ׳יקו) אדרי שיבח את כלל הכוחות שפעלו וציין כי ״מדובר באירוע חמור של פגיעה באדם, הפעילות הנחושה והבלתי מתפשרת של כלל יחידות המחוז ולוחמי מג״ב ירושלים, לצד המקצועיות והמסירות של שוטרי מב״ט 2000 הביאו לאיתורו ומעצרו המהיר של החשוד בדקירה״. 

עוד הוסיף ״בימים אלו אנו פועלים בשיתוף עם המשרד לבט״פ, משרד רה״מ ונוספים להקמת מב״ט קדם, תוכנית שתאפשר פריסה רחבה של מצלמות נוספות בגזרת מרחב קדם הפועל לכל אורך מזרח העיר, אפשרות צפיה והפניית כוחות לתגובה מהירה. כל זאת כחלק מתפיסת הביטחון בעיר והגברת בטחונם של כלל תושבי העיר״.

אתמול (יום ש') הוארך מעצרו של החשוד עם ליום רביעי הקרוב. 




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה