מתכוננים לשלג: ג'יפים 4 4x יאספו לבתי החולים את הילדים הזקוקים לטיפולים כימותרפיים



בארגון לב מלכה הצטיידו בג'יפים 4 4x אשר יאספו לבתי החולים את הילדים הזקוקים לטיפולים כימותרפיים, אהרן אברמן יו"ר ארגון 'לב מלכה:" בשנה שעברה חמ"ל השלג קרס כתוצאה מעומס הפניות של אלפים "

"כל הילדים חולי סרטן הזקוקים לטיפולים כימותרפיים יאספו מהבתים שלהם לבתי החולים בירושלים, ולאחר מכן יחוזרו לבתיהם" כך הוחלט בסיום ישיבת הערכות מצב שנערכה בארגון 'לב מלכה' לקראת השלג הצפוי להתחיל לרדת בהרי ירושלים ביום רביעי- ומשעות אחר הצהריים תחול החמרה משמעותית בעוצמת השלג.

בהנהלת ארגון 'לב מלכה' הצטיידו במספר ג'יפים 4x4 אשר הוחנו כראוי לשלג עם שרשראות ונבדקו על ידי בעלי מקצוע, ותפקידם יהיה להסיע את הילדים חולי סרטן לבתי החולים על מנת לעבור טיפולים כימותרפיים. כמו כן, ילדים חולי סרטן אשר סיימו את הטיפולים בבתי החולים בבירה יוחזרו בסיום הטיפול לבתיהם, וזאת במטרה שלא יישארו בקור העז בבתי החולים לבדם.

אהרן אברמן, יו"ר ארגון 'לב מלכה':" אנחנו מבקשים מהציבור הרחב לא להתקשר אלינו במהלך מבצע השלג ולבקש נסיעות לבתי החולים למעט למקרים של ילדים חולי סרטן הזקוקים לטיפולים כימותרפיים. בשנה שעברה מוקדי הטלפון בחמ"ל השלג קרסו כתוצאה מעומס הפניות של האלפים שביקשו נסיעות שאינן קריטיות. הטלפון בחמ"ל- 02-5376666.

 

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה