שנה לאחר אסון ההדברה נולד בן למשפחת גרוס



כשנה לאחר שאיבדו את בנותיהן באסון ההדברה בדירתם בירושלים, נולד היום (יום ב') בבית החולים שערי צדק בן לשמעון ומיכל גרוס

כשנה לאחר שאיבדו את שתי בנותיהם באסון ההרעלה כתוצאה מהדברה בביתם בשכונת גבעת מרדכי בירושלים, נולד היום (יום ב') בן לשמעון ומיכל גרוס.

כזכור, לפני כשנה אביגיל ויעל האחיות למשפחת גרוס מתו כתוצאה מרעל של הדברה שבוצעה בביתם בשכונת גבעת מרדכי. האחים, יצחק ומיכאל, אושפזו במצב קשה בבית החולים שניידר. ולאחר חודש שוחררו מבית החולים. בחודש אוקטובר האחרון התקיימה תהלוכת הכנסת ספר תורה לזכרן של הבנות. והיום כאמור הצטרף ילד חדש למשפחה. 

בינואר 2014 הגיעו ארבעת ילדי משפחת גרוס במצב קריטי לשערי צדק כשהם סובלים מבחילות והקאות. הבת הקטנה הגיעה תוך כדי החייאה. בהמשך התברר שהילדים סבלו מהרעלה מחומרי הדברה שרוססו בביתם. כל המחלקה לטיפול נמרץ ילדים בניהולה של ד"ר שרית שחרור-קרני התגייסה לטיפול, אולם שתי הבנות הקטנות לא שרדו. עם זאת, תגובתם המהירה של רופאי המחלקה, הביאה להתייצבות במצבם של שני האחים הגדולים ולאחר תהליך שיקום ארוך ולא פשוט החלימו.

ביום שני השבוע (5 בינואר) שבו בני משפחת גרוס לשערי צדק, הפעם על מנת לחגוג את לידתו של תינוק חדש. "זו שמחה גדולה והתרגשות רבה" אמר שמעון. "אנחנו רוצים להמשיך בחיינו ולבנות אותם מחדש. האסון והכאב ילוו אותנו תמיד, החסרה זה כואב,אבל החיים נמשכים. אנו מודים לכולם על התמיכה והחיזוק".

עוד הוסיפו שמעון ומיכל שמבחינתם הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הצער המתמשך היא לחגוג את האירועים השמחים. "לידתו של תינוק בריא אפשרה לנו שוב לראות את הטוב שבחיים. השיבה לשערי צדק, הפעם לרגל אירוע כה משמח, היא מבחינתנו סגירת מעגל יוצאת דופן. אין מילים לתאר את החוויה." מיכל הוסיפה שהברכה שבלידתו של תינוק בריא סיפקה לה כוח רב.

ד"ר שחרור קרני הגיעה לבקרם לרגל הלידה ושמעון איחל לה "תקוותנו היא שניפגש רק בשמחות".

פרופ' ארנון סמואלוב, מנהל המחלקה למיילדות וסיבוכי היריון, סיפר ש"בבית חולים כשערי צדק, בו נולדים אלפי תינוקות בשנה, מעטים נחקקים בזיכרוננו. אבל ההתרגשות שאפפה את הלידה הספציפית הזו תישאר אתנו לשנים רבות."

 

תמונה ראשית: flash 90, תמונה בגוף הכתבה: באדיבות דוברות שערי צדק 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה