לוחמי מג"ב עצרו תושב מחנה פליטים שועפט שתכנן לבצע פיגוע



היום (יום ד') לפנות בוקר זיהו לוחמי מג"ב במחסום שועפט חשוד בן 19 תושב מחנה פליטים שועפט שחשוד שתכנן לבצע פיגוע חבלני כנגד אזרחים או אנשי כוחות הביטחון

לפני יומיים התקבל מידע על חשוד, בן 19 תושב מחנה פליטים שוועפט, אשר בכוונתו לבצע פיגוע חבלני כנגד אזרחים או אנשי כוחות ביטחון. ביומיים האחרונים לוחמי מג״ב מפלוגה נ״ד של עוטף ירושלים ביצעו פעילות אינטנסיבית בכדי לאתר את החשוד ולהביא למעצרו. פעילות זו שכללה מארבים, תצפיות, חסמים יזומים ועוד, הגיע לסיומה הבוקר עם מעצרו.

היום בשעות הבוקר המוקדמות, זיהו לוחמי מג״ב המוצבים במחסום שוועפט, חשוד אשר עונה לתיאור. החשוד ניסה לחצות את המחסום רגלית לכיוון ירושלים אולם נעצר ע״י לוחמי מג״ב כשאלו הבחינו בו. החשוד עוכב לבדיקה ע״י הלוחמים לצורך בירור זהותו וביצוע חיפוש על גופו ובכליו. לאחר אימות פרטיו, הבינו הלוחמים כי החשוד שבידיהם הוא דרוש החקירה אותו חיפשו ביומיים האחרונים.
בחיפוש שערכו על גופו ובכליו של החשוד, נתפס סכין בתוך תיק גב שנשא עמו. החשוד נעצר ונלקח לחקירה בשב״כ.  

מפקדם של הלוחמים, רפ״ק שרון מותהידה, שיבח את לוחמיו על ערנותם והוסיף: ״בחודשים האחרונים עצרו לוחמי הפלוגה עשרות פעילי טרור ומפירי סדר באזור שוועפט.  מעצרים אלו מונעים פגיעה באזרחים חפים מפשע וערכם המוסף הוא יצירת הרתעה בקרב כל מי שמבקש להפר את הסדר הציבורי או לבצע פעילות טרור״.  

 

תמונות: באדיבות חטיבת דובר המשטרה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה