יו"ר מינהל ארמון הנציב על זריקת בקבוק התבערה "אנחנו מקווים שבאמצעות דו שיח המצב ייפתר"



אתמול בלילה הושלך בקבוק תבערה לעבר מרפסת ברחוב מאיר נקר בשכונת ארמון הנציב, האירוע הסתיים ללא נפגעים וטרם נתפסו חשודים במעשה. יו"ר המינהל הקהילתי, יהודה בן יוסף, אמר הבוקר (יום א') "פינת הרחוב של מאיר נקר עם ג'בל מוכבר הייתה במשך שנים מודל לדו -קיום"

צוותי כבאות והצלה הוזעקו אתמול (יום ש') לשריפה המרפסת ברחוב מאיר נקר בשכונת ארמון הנציב. לאחר בדיקה התברר כי ככל הנראה מדובר בבקבוק תבערה שהושלך לעבר המרפסת שהתלקח וגרם לדליקה. האירוע הסתיים ללא נפגעים אך נגרם נזק למרפסת.

הבוקר (יום א') יו"ר המינהל הקהילתי של שכונת ארמון הנציב, יהודה בן יוסף, הגיב לאירוע בראיון לרדיו ירושלים בתכנית 'רצון חופשי' בהגשת אבי רצון ואמר "אנחנו בתקופה האחרונה סבלנו מבעיות עם השכנים שלנו מג'בל מוכבר יש בעיות עם חלק מתושבי הכפר, לא כולם חושבים כך ויש כאלה שחושבים אחרת והתפקיד של המשטרה הוא למגר את התופעה. לא נגרם נזק רציני למרפסת אבל עדיין נגרם נזק, פינת הרחוב של מאיר נקר עם ג'בל מוכבר במשך שנים הייתה מודל לדו קיום ולצערי בתקופה האחרונה זה הפך להיות מוקד לבעיות. הייתה לנו ישיבה השבוע עם שאר השכונות על התפר ואנחנו מספקים יותר תגבור ואנחנו מקווים שברגע שיהיה דו שיח ואחווה, התקווה היא שהמצב הזה ייפתר". 

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה