מדליקים נר שני עם ילדי זיכרון מנחם



כמדי שנה הגיע סגל הפיקוד של מחוז ירושלים להדלקת נרות חנוכה עם ילדי עמותת "זיכרון מנחם".
מפקד המחוז, ניצב משה (צ'יקו) אדרי,"כשם שהמכבים ניצחו את היוונים, אני מאחל לכם שתנצחו ותבריאו"

עם הקמת המחוז בתחילת שנות התשעים מאמץ מחוז ירושלים את ילדי עמותת "זיכרון מנחם" . האימוץ מתבטא באירוח הילדים ביחידות המחוז השונות (מרחב דוד, יחידת הפרשים, כלבנים ועוד) , ליווי אופנועים משטרתיים לילדה שחגגה יום הולדת (הילדה ניפטרה לדאבון הלב , כחודש לאחר מכן), הובלה  של ילד שנזקק לטיפולים דחופים בחו"ל באמבולנס המשטרתי מבית החולים הדסה עד לנתב"ג ועוד. 

כמדי שנה הגיע סגל הפיקוד של מחוז ירושלים להדלקת נרות חנוכה עם ילדי עמותת "זיכרון מנחם" .
מפקד המחוז, ניצב משה (צ'יקו) אדרי, הדליק את נרות החנוכה יחד עם אליה מילר ואיחל בריאות לילדים "כשם שהמכבים ניצחו את היוונים, אני מאחל לכם שתנצחו ותבריאו. אנו משטרת ירושלים נמשיך ללוות אתכם ואת עמותת ׳זיכרון מנחם׳ לאורך השנים״. לסיום בירך את הילדים והאורחים בברכת חג חנוכה שמח.

מקים העמותה מר חיים ארנטל הודה למשטרת ירושלים בשם ׳משפחת זיכרון מנחם׳ - ״קיים ביננו חיבור מיוחד לאורך שנים״ ונתן דוגמא אחת לסיוע המשטרתי בו ילדה נזקקה לתרופה ושוטר עם אופנוע משטרתי נזעק לסייע ודאג להביא את התרופה במהירות, ״זו דוגמא אחת קטנה המצטרפת למגוון רחב של פעילויות וסיוע הניתן ע״י משטרת ירושלים״.

ילדי העמותה הכינו חנוכיות בחוג האומנות בעמותה והעניקו אותן לקציני מחוז ירושלים, שחילקו לילדי העמותה חבילות שי לחנוכה.

אירוע זה מצטרף לחגיגה המשותפת שהתקיימה השנה לילדי שוטרי המחוז וילדי העמותה שהגיעו לגיל המצוות וחגגו בר/בת מצווה משותפת. השנה חגגו שמונה ילדי עמותת זיכרון מנחם עם ילדי השוטרים ונהנו במשותף מיום  גדוש פעילויות ואירועים שאורגן ע"י משטרת ירושלים. 

 

תמונות: באדיבות חטיבת דובר המשטרה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה