ראש העיר ניר ברקת על הרגיעה במצב הביטחוני "אנחנו תמיד עם היד על הדופק"



בראיון לשלום אורן, בתכנית 'בדרך הביתה' ברדיו ירושלים, התייחס ראש העיר, ניר ברקת לרגיעה במצב הביטחוני בבירה ואמר "הכנסנו מודלים חדשים, ואנו פועלים בשיתוף פעולה עם המשטרה, הממשלה, אנחנו ממוקדים בהחזרת האכיפה לעיר"

הנהלת איגוד הכדורסל החליטה אתמול (יום ג') לקיים את  את משחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה בכדורסל בארנה, ראש העיר ניר ברקת הגיב להחלטה וציין "אני מאוד מרוצה, אני חושב שאנחנו הירושלמים שמחים שסוף סוף יש לנו מתקן ראוי שיכול לארח מפעלים לאומיים ובינלאומיים, והארנה מביאה לנו המון כבוד". עוד הוסיף "המשחקים הלאומיים צריכים להיות בבירה. היקפי הפעילות שאנחנו מפתחים בארנה הם אדירים והיעד זה חמישים אירועים ואנחנו מצפים ל-50 ארועי תרבות ועוד 25 ימים של אירועי כדורסל".
 
בנוגע להקדמת הבחירות ולהחלטה של פרלמנט האיחוד הארופי להכיר במדינה פלסטינית "האתגר הגדול ביותר שיש לנו זה להמשיך את התנופה בעיר, להמשיך את היכולת שלנו לייצר פיתוח כלכלי מואץ. אנחנו פועלים כדי להניע את ירושלים שלב אחד קדימה, בתחום התרבות, בתחום ההיי-טק. אנחנו בונים את המודלים והאתגר שהממשלה התפרקה מקשה עלינו להמשיך בפיתוח הכלכלי. אני תקווה שהממשלה ומשרד האוצר והאחרים יסייעו לנו בתקופת המעבר עד שתצא לפועל ממשלה חדשה". לגביי האירופאים ציין "לצערנו הרב הם לא מכירים את המציאות של המזרח התיכון ואני תקווה שההסברה של ישראל תעשה את שלה". 
 

גם בנוגע למצב הביטחוני שחוו תושבי העיר בתקופה האחרונה אמר ברקת  "המון פעולות נעשו בשבועות האחרונים במעורבות המשטרה, הממשלה והמערכת העירונית. אחנו תמיד עם היד על הדופק והכנסנו מודלים חדשים שישארו פה ואנחנו מאוד ממוקדים מצד אחד בהחזרת האכיפה ואנחנו משקיעים בחינוך ובשכונות בשביל לחזק את ההליך הזה, והתהליך הזה הוא תהליך שמתקדם". 

תמונה: flash 90 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה