מהפך בשירות למטופלי הדסה



כחלק ממתווה שיפור השירות, הוחלט במרכז הרפואי הדסה על הקלה משמעותית בעלויות הביקור אצל רופאים מומחים, מה שמאפשר להגיע ללא טופס 17. אם אין בידך התחייבות מקופת החולים? תשלם רק 100 ש"ח עבור הביקור אצל המומחה

טופס 17, התחייבות מקופת חולים – הוא האישור הנכסף שעומד פעמים רבות בין המטופל ובין האפשרות לביקור אצל רופא מומחה בבית חולים. מטופלים רבים נאלצו לוותר עד כה על היוועצות עם מיטב המומחים כאשר לא הצליחו לקבל את הטופס, גם אם נקבע עבורם תור בבית החולים.

המרכז הרפואי הדסה ער למצוקה זו ומאפשר מעתה להגיע אל הרופאים המומחים במרפאות הציבוריות בעלות נמוכה של 100 ש"ח בלבד, ובכך הוריד את תעריף התשלום לביקור במרפאות של מי שאין בידו טופס 17 ביותר מ-50%. ההטבה מיועדת למבוטחי כל קופות החולים, לביקור במרפאות הציבוריות.

מ"מ מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה, פרופ' תמר פרץ: "אנו רואים חובה להעניק לרשות המטופלים שלנו את שרותי הרופאים והמרפאות ולא לעכב תורים בשל קשיים שלהם לקבל אישור מתאים. הדסה תמשיך ליזום מהלכים לשיפור השירות למטופליה".

על פי המתווה החדש, מטופלים אשר יגיעו לביקור במרפאות בהדסה, במועד שנקבע להם על ידי המוקד לזימון תורים, יוכלו לשלם בדלפקי הקבלה בהדסה את התשלום בתעריף הנמוך.

 

תמונה: flash 90

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה