הוארך מעצרם של פעילי ארגון להב"ה וראש הארגון בני גופשטיין



הבוקר (יום ג') נעצרו עשרה פעילי ארגון להב"ה, למניעת התבוללות בארץ הקודש, החשודים בעבירות הסתה. בין העצורים נעצר גם יו"ר הארגון בנצי גופשטיין, הערב גם הוארך מעצרם של החשודים עד יום חמישי הקרוב

לאחר חקירה סמויה של היחידה המרכזית לפשיעה לאומנית של מחוז ש"י נעצרו לחקירה עשרה חשודים חברי ארגון להב"ה בחשד לעבירות הסתה וקריאות לביצוע פעילות אלימות וטרור על רקע גזעני.

מדובר בחקירה מורכבת ומסועפת שחלקה הסמוי הסתיים היום (יום ג') במעצרם לחקירה של פעילים הקשורים על פי החשד לארגון להב"ה. מלבד בנצי גופשטיין יו"ר הארגון שנעצר, נעצרו פעילים בכל רחבי הארץ, בין היתר בפתח תקווה, נתיבות וירושלים.
 

עו"ד איתמר בן גביר, המייצג את בנצי גופשטיין וחלק מהחשודים בפרשה מסר "אין ספק שהפשיטה על בתי פעילי להב"ה, כולל מעצרו של יו"ר הארגון בנצי גופשטיין, הם תוצאה של לחץ מצד השמאל.  הפוליטיקאים מהשמאל לחצו והמשטרה פעלה נגד ארגון להב"ה, אף שברור להם כי מדובר בארגון חוקי הפועל בצורה גלויה נגד התבוללות".
 
הערב (יום ג') הוארך מעצרם של החשודים עד ליום חמישי הקרוב. 
כזכור, אתמול (יום ב') הוגש כתב אישום נגד שלושה מחברי הארגון המואשמים בהצתה בבית הספר הדו- לשוני. על פי כתב האישום, השלושה החליטו להצית ולרסס כתובות בבית הספר הדו לשוני בירושלים, בו לומדים יהודים וערבים. הדבר נעשה כחלק מפעילותם של הנאשמים כנגד התבוללות וכנגד דו קיום בין ערבים ליהודים וכן לאחר שנודע לנאשמים כי התקיים בבית הספר הדו לשוני בירושלים טקס לזכרו של יאסר עראפת מספר שבועות קודם לכן, ועל רקע הפגועים שאירעו בעיר ירושלים ומתוך מטרה לבצע מעשה שיצור הד תקשורתי.
תמונה: flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה